reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

3 mln zł zebrane dzięki akcji reklamowej Polsatu

dodano: 2020-04-03 13:34
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Telewizja Polsat

Reklama na Ratunek Razem w walce z koronawirusem Polsat Ponad 7 mln widzów bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa. 3 mln zł zebrane dzięki akcji „Reklama na ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zostanie przeznaczone na wsparcie służb medycznych.

Reklama na Ratunek Razem w walce z koronawirusem Polsat


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Organizatorzy akcji – Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media dziękują za wsparcie firm:
Allegro.pl Sp. z o.o., Carrefour Polska Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Cyfrowy Polsat S.A, HBO Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K, Sokołów S.A., mBank S.A., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński Marketing Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska S.A.

Według oficjalnych danych, dzięki „Reklamie na Ratunek” zebrano ponad 3 mln złotych. 2,48 mln zł będzie pochodzić od reklamodawców, pozostałe ponad 0,5 mln zł dołoży Telewizja Polsat. Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki te zostaną przeznaczone najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
 

Nasi widzowie i reklamodawcy nieraz udowodnili, że gdy chodzi o pomoc, zawsze można na nich liczyć. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli akcję „Reklama na ratunek” i przyczynili się do jej ogromnego sukcesu. Lekarze, pielęgniarki, wszyscy pracownicy służb medycznych są naszymi superbohaterami. Teraz będziemy mogli przekazać im kolejne cenne wsparcie. Jeszcze raz bardzo dziękujemy widzom i reklamodawcom za zaangażowanie

– mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.

Wysoka widownia „Reklamy na ratunek” – łącznie ponad 7 mln widzów, przełożyła się na wysokie udziały w obu grupach audytoryjnych. Średnio 38,2 proc. w grupie 4+ oraz 43,3 proc. w grupie 16-49. Był to najchętniej oglądany program w polskiej telewizji od szesnastu miesięcy (listopad 2018).

Specjalny blok reklamowy „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” był emitowany na antenie Polsatu w czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45. Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku, od 27 marca zachęcały specjalne spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News. Można było je zobaczyć we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie Ipla, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Do oglądania „Reklamy na ratunek” zachęcały również gwiazdy i artyści związani z Polsatem, a także sami reklamodawcy.

Fundacja Polsat już wcześniej podjęła decyzję o przeznaczeniu 2 mln zł na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służb medycznych. Zostały już złożone zamówienia między innymi na kombinezony, gogle medyczne, maski chirurgiczne czy rękawiczki ochronne. Jeszcze w tym tygodniu pierwszy sprzęt dotrze do lekarzy i pielęgniarek będących dzisiaj na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Fundacja wzięła także udział w przekazaniu przez Grupę Polsat - sieć Plus i Cyfrowy Polsat - 2200 tabletów dla ponad 400 domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych z 16 województw.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, która od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła pomocą 36 011 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 222 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 239 017 013,55 zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SX8 HD One

Mały, satelitarny odbiornik HD z DX - Blindscanem i Multistream...

149 zł Więcej...

Moduł DeltaCam Pro Twin REV 2.0 Deltacrypt CI

Uniwersalny moduł dostępu DeltaCAM Twin REV 2.0 Deltacrypt CI z...

520 zł Więcej...

Osłona LNB Umbrella Light Duty BOX

Plastikowa osłona LNB Umbrella chroni konwertery na antenie przed niekorzystnymi...

39 zł Więcej...
reklama