reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

„Jutronauci” - podcast „Gazety Wyborczej”

dodano: 2020-05-06 04:39
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

„Gazeta Wyborcza” W sobotę, 2 maja br. na wyborcza.pl (Agora) pojawił się pierwszy odcinek podcastu przygotowanego w ramach specjalnej tegorocznej edycji programu „Jutronauci: świat po pandemii” (pod patronatem Sebastiana Kulczyka i Radia Tok FM). To rozmowa Vadima Makarenki z dziennika „Gazeta Wyborcza” z mieszkającym w Los Angeles kompozytorem Mikołajem Stroińskim (autorem muzyki do seriali „Bez tajemnic” czy „Bachelorette” oraz gier „Wiedźmin” czy „League of Legends”) o świecie muzyki w czasach pandemii - m.in. o tym, czy koncerty „na żywo” z domów muzyków pozostaną po czasie izolacji i dlaczego obecnie rośnie sprzedaż sprzętu muzycznego.

„Gazeta Wyborcza”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kolejnych odcinkach, udostępnianych co sobota na wyborcza.pl, internauci będą mogli usłyszeć dyskusje z kolejnymi gośćmi, związanymi z programem „Jutronauci”, którzy będą prognozować, jak zmieni się nasze życie po pandemii. 

W pierwszym odcinku podcastu "Jutronauci: świat po pandemii” Vadim Makarenko rozmawiał z Mikołajem Stroińskim, autorem muzyki m.in. do seriali „Bez tajemnic” (więcej tutaj) czy „Bachelorette” oraz takich gier, jak „Wiedźmin” (więcej tutaj, tutaj i tutaj) czy „League of Legends” (więcej tutaj).

W następne soboty w cyklu audycji będzie można poznać kolejne opinie ekspertów.

- Co tydzień do rozmowy zaprosimy wyjątkową postać - mentora, eksperta lub stypendystę programu „Jutronaci” albo też gości specjalnych, którzy przedstawią swoją wizję świata po pandemii. Podcast to świetne uzupełnienie dotychczasowej formuły „Jutronautów”, czyli programu realizowanego już czwarty rok - dzięki niemu możemy prowadzić dyskusje z ekspertami, a głos Jutronautów jest słyszalny w domach naszych czytelników

- wyjaśnia Vadim Makarenko, prowadzący podcast i jednocześnie wydawca serwisów „Gazety Wyborczej” poświęconych danym i technologiom.


Tegoroczna edycja programu „Jutronauci” trwa od połowy kwietnia br. Do końca roku w wydaniach „Gazety Wyborczej” i na wyborcza.pl będzie można przeczytać o tym, jak zmieni się nasze życie. Zaproszeni do projektu Jutronauci z poprzednich edycji programu - jak czytamy w komunikacie, wyjątkowe osoby, które łączy to, że w swoich dyscyplinach przewidują trendy i próbują rzeczy nowych - podzielą się swoją wiedzą z czytelnikami.

Partnerem strategicznym programu jest Sebastian Kulczyk. Partnerem wspierającym program „Jutronauci” jest FANUC. Patronat medialny nad tegoroczną edycją objęło Radio Tok FM, które będzie gościć ekspertów biorących udział w programie „Jutronauci 2020” w swoich audycjach i podcastach.

- „Jutronauci” to unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra - wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją, m.in. dokąd doprowadzi nas galopujący postęp technologiczny, a także jaki będzie człowiek przyszłości. Projekt „Jutronauci” zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”, a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii „Best Branded Content Project”) - czytamy w komunikacie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AX 4KBOX HD61 Combo

AX 4K HD61 Combo - najnowszy odbiornik Ultra HD marki...

829 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K Hollex UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI marki Hollex o długości 3,0m w wersji...

89 zł Więcej...

Odbiornik GiGaBlue UHD UE 4K

Najtańszy na rynku odbiornik 4K z podwójną głowicą FBC DVB-S2X...

950 zł Więcej...
reklama