Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kolejnych odcinkach, udostępnianych co sobota na wyborcza.pl, internauci będą mogli usłyszeć dyskusje z kolejnymi gośćmi, związanymi z programem „Jutronauci”, którzy będą prognozować, jak zmieni się nasze życie po pandemii.
W pierwszym odcinku podcastu "Jutronauci: świat po pandemii” Vadim Makarenko rozmawiał z Mikołajem Stroińskim, autorem muzyki m.in. do seriali „Bez tajemnic”
(więcej tutaj) czy „Bachelorette” oraz takich gier, jak „Wiedźmin”
(więcej tutaj, tutaj i tutaj) czy „League of Legends”
(więcej tutaj).
W następne soboty w cyklu audycji będzie można poznać kolejne opinie ekspertów.
- Co tydzień do rozmowy zaprosimy wyjątkową postać - mentora, eksperta lub stypendystę programu „Jutronaci” albo też gości specjalnych, którzy przedstawią swoją wizję świata po pandemii. Podcast to świetne uzupełnienie dotychczasowej formuły „Jutronautów”, czyli programu realizowanego już czwarty rok - dzięki niemu możemy prowadzić dyskusje z ekspertami, a głos Jutronautów jest słyszalny w domach naszych czytelników
- wyjaśnia Vadim Makarenko, prowadzący podcast i jednocześnie wydawca serwisów „Gazety Wyborczej” poświęconych danym i technologiom.
Tegoroczna edycja programu „Jutronauci” trwa od połowy kwietnia br. Do końca roku w wydaniach „Gazety Wyborczej” i na wyborcza.pl będzie można przeczytać o tym, jak zmieni się nasze życie. Zaproszeni do projektu Jutronauci z poprzednich edycji programu - jak czytamy w komunikacie, wyjątkowe osoby, które łączy to, że w swoich dyscyplinach przewidują trendy i próbują rzeczy nowych - podzielą się swoją wiedzą z czytelnikami.
Partnerem strategicznym programu jest Sebastian Kulczyk. Partnerem wspierającym program „Jutronauci” jest FANUC. Patronat medialny nad tegoroczną edycją objęło Radio Tok FM, które będzie gościć ekspertów biorących udział w programie „Jutronauci 2020” w swoich audycjach i podcastach.
- „Jutronauci” to unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra - wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją, m.in. dokąd doprowadzi nas galopujący postęp technologiczny, a także jaki będzie człowiek przyszłości. Projekt „Jutronauci” zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”, a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii „Best Branded Content Project”) - czytamy w komunikacie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.