reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

1,068 mln klientów telewizji cyfrowej UPC Polska

dodano: 2020-05-07 10:23 | aktualizacja: 2020-05-07 12:01
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC Polska/satkurier.pl

UPC Polska Na koniec pierwszego kwartału 2020 roku UPC Polska miało 1 068 800 klientów telewizji cyfrowej, 1 241 300 klientów internetu i 674 400 klientów telefonii. W ciągu kwartału liczba klientów telewizji cyfrowej wzrosła o 1 800, internetu o 11 700, a telefonii spadła o 7 200. UPC Polska miało na koniec pierwszego kwartału łącznie 1 490 000 klientów (+6 200 w pierwszym kwartale) i mogło się pochwalić 3 184 600 świadczonych usług (RGU).

UPC Polska I kwartał 2020


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach liczby 3 184 600 świadczonych usług objęte są również te gospodarstwa domowe, które z uwagi na to, iż są abonentami UPC Polska, mają również możliwość skorzystania z pakietu telewizyjnego Start z niekodowanymi kanałami. Liczba ta wyniosła na koniec marca 2020 roku 207 300. Łączna liczba RGU wzrosła w pierwszym kwartale br. o 17 000.

Warto zwrócić uwagę, że w komunikacie prasowym UPC Polska podana została liczba 1 276 100 klientów telewizji cyfrowej, co mocno kontrastuje z liczbą 1 067 000 podaną trzy miesiące wcześniej. Nie należy tego brać za aż tak duży wzrost, ponieważ zmieniony został tylko sposób przedstawienia wyników przez biuro prasowe UPC Polska. Kwartalny wzrost bez uwzględnienia RGU dla pakietu niekodowanych kanałów wyniósł 1 800, a z jego uwzględnieniem 12 500.

Inne kluczowe wyniki UPC Polska na koniec marca 2020 roku:
  • Liczba gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC Polska wzrosła w ciągu trzech miesięcy o 14 700 do 3 562 500.
  • Liczba klientów usług komórkowych wzrosła o 7 200 do poziomu 16 200.
  • Liczba użytkowników modemu Connect Box wzrosła o 9 400 w ciągu kwartału do poziomu 727 740.
  • Liczba użytkowników platformy Horizon wzrosła o 4 000 w całym kwartale do poziomu 743 300.
 

Miniony kwartał był dla nas 7. kwartałem wzrostu z rzędu – po raz kolejny pozyskaliśmy nowych klientów i zwiększyliśmy liczbę cyfrowych subskrypcji. Pomimo bezprecedensowej sytuacji, w jakiej znaleźliśmy się w obliczu COVID-19, UPC dotrzymało obietnicy dostarczania niezawodnych usług oraz zapewniania klientom najwyższej jakości obsługi. W ramach programu #dzialamyztroska nasz zespół jest mocno zmotywowany, aby wspierać klientów i spełniać ich potrzeby, umożliwiając im kontakt z bliskimi, efektywną pracę i korzystanie z cyfrowej rozrywki. Jestem dumny z każdego pracownika UPC i naszej niezawodnej postawy w obliczu tego wyzwania, a tym samym pewny naszej strategii dalszego inwestowania i rozwijania marki UPC, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby gospodarstw domowych w przyszłości

- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polskie kablówki


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo - następca najbardziej udanych odbiorników satelitarnych producenta...

329 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K 5,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI 4K z obu stron kabla...

69 zł Więcej...

Kabel HDMI biały płaski 2.1 8K UHD 3,0m

Płaski, biały kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1...

79 zł Więcej...
reklama