Miniony kwartał był dla nas 7. kwartałem wzrostu z rzędu – po raz kolejny pozyskaliśmy nowych klientów i zwiększyliśmy liczbę cyfrowych subskrypcji. Pomimo bezprecedensowej sytuacji, w jakiej znaleźliśmy się w obliczu COVID-19, UPC dotrzymało obietnicy dostarczania niezawodnych usług oraz zapewniania klientom najwyższej jakości obsługi. W ramach programu #dzialamyztroska nasz zespół jest mocno zmotywowany, aby wspierać klientów i spełniać ich potrzeby, umożliwiając im kontakt z bliskimi, efektywną pracę i korzystanie z cyfrowej rozrywki. Jestem dumny z każdego pracownika UPC i naszej niezawodnej postawy w obliczu tego wyzwania, a tym samym pewny naszej strategii dalszego inwestowania i rozwijania marki UPC, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby gospodarstw domowych w przyszłości
- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.
Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
429 zł Więcej...SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...