dodano: 2020-05-17 10:47 | aktualizacja:
2020-05-18 13:01
autor: Janusz Sulisz |
źródło: FC Barcelona/Soyfutbol/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach rozwoju nowej strategii cyfrowej klubu, Rada Dyrektorów FC Barcelona została 14 maja poinformowana o projektach prowadzonych w ramach platformy OTT
Barça TV+, która została stworzona, aby dotrzeć do wszystkich fanów, bez pośredników. W tym momencie nowa usługa OTT jest już w fazie testowej i zgodnie z ogłoszonym harmonogramem zostanie uruchomiona na końcowych etapach tego sezonu, poinformowały władze klubu.
Usługa Barça TV+ ma oferować 1000 godzin własnych treści swoim 350 mln fanów na świecie, w tym skróty, powtórki, dokumenty, wywiady z zawodnikami i materiały archiwalne, jak również transmisje na żywo, m.in. z konferencji prasowych. Platforma będzie zawierać treści zarówno płatne, jak i dostępne bezpłatnie.
FC Barcelona dąży do zwiększenia przychodów cyfrowych do 300 mln euro na sezon (w porównaniu z obecnymi 100 mln euro) w ciągu najbliższych 5 lat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.