dodano: 2020-05-24 12:20 | aktualizacja:
2020-05-24 13:17
autor: RO |
źródło: mediasat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zauważył NENT Group, poniżej 20% z 2,8 mln gospodarstw domowych na Łotwie, Litwie i w Estonii korzysta z płatnych platform online, podczas gdy w krajach skandynawskich udział ten przekracza 50%.
Duża część mieszkańców w krajach bałtyckich ma już dostęp do szybkich stacjonarnych lub mobilnych, szerokopasmowych sieci internetowych. Wszystko to, podobnie jak zdolność
NENT Group do skutecznego działania z finansowego punktu widzenia, sprawia, że region jest idealny do zaoferowania usługi
Viaplay.
Oferta platformy obejmuje pakiet oryginalnych seriali
Viaplay, które powstały na zlecenie
NENT Group. W planach do końca bieżącego roku jest udostępnienie 30 premier. Nowe oryginalne treści dostosowane do rynków wewnętrznych krajów bałtyckich będą produkowane przez
NENT Studios i firmy partnerskie.
W ramach usługi abonent będzie mógł oglądać zagraniczne filmy, seriale i programy dziecięce. Ponadto pakiet zawiera wybór transmisji na żywo z wydarzeń sportowych. W początkowym etapie komponent sportowy platformy będzie zbudowany na sportach motorowych, piłce nożnej i hokeju na lodzie. W szczególności firma posiada długoterminowe umowy z
Formułą 1,
Bundesligą i
NHL.
Dokładniejsze informacje o zawartości usługi Viaplay Baltic i ceny pakietów zostaną przedstawione bliżej daty startu.
Abonenci
Viaplay będą mogli uzyskiwać dostęp do treści platformy na wielu urządzeniach jednocześnie, oglądać filmy i programy telewizyjne offline, a także tworzyć wiele profili osobistych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.