Supermentor? Specjalista od sztucznej inteligencji? Lekarz medycyny integralnej? Jakie będą zawody przyszłości po koronawirusie? Czy zmiany klimatyczne znacząco wpłyną na rynek pracy? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi będzie można znaleźć w najnowszym numerze (3/2020) dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca” (Agora), który ukazał się w czwartek, 28 maja br. Na okładce magazynu znalazła się Dorota Warakomska, aktywistka, feministka i dziennikarka (m.in. TVP i Radio Tok FM). W numerze także Katharine Gharm z „Washington Post”, Kinga Stanisławska z zarządu Europejskiej Rady ds. Innowacji i porady związane z cyberbezpieczeństwem.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Warto pielęgnować nawet drobne problemy i porażki. Pielęgnować, czyli doceniać, że dzięki nim się uczymy, wyciągamy wnioski, dowiadujemy się, że nie jesteśmy perfekcyjne i że nie zawsze będzie tak jak teraz
- mówi bohaterka okładki Dorota Warakomska w rozmowie z redaktor naczelną dwumiesięcznika Joanną Mosiej-Sitek oraz Karoliną Jarosiewicz.
Właśnie ukazał się jej poradnik dla kobiet o wystąpieniach publicznych „Śmiało. Mów własnym głosem” wydany nakładem Wydawnictwa Agora (więcej tutaj).
Tematem numeru najnowszych „Wysokich Obcasów Praca” są nowe trendy na rynku pracy. Jakich kompetencji będzie wymagał pracodawca od pracowników w czasach po pandemii? Jak koronawirus wpłynie na dotychczasowy model pracy? Jakie wyzwania wywołane zmianami klimatycznymi czekają każdą z branż? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielają analitycy rynku i innowacji przedstawiając m.in. trendy cyfrowego świata, które w najbliższej przyszłości mogą zrewolucjonizować świat. W najnowszym wydaniu dwumiesięcznika znajdzie się również m.in. osiem lekcji, które ludzkość powinna wyciągnąć z pandemii oraz wskazówki jak zarządzać zespołem, gdy firma jest w kryzysie.
Oprócz tego w wydaniu znajdzie się m.in. rozmowa z Kingą Stanisławską, członkinią zarządu Europejskiej Rady ds. Innowacji, jedną z najważniejszych kobiet w europejskim świecie technologii; wywiad z Claire L. Evans, autorką książki „Pionierki internetu”, czy historia kariery pierwszej kobiety szefowej „Washington Post” Katharine Gharm. Nie zabraknie również modowych trendów na służbowy dress code po powrocie do biura oraz porad związanych z cyberbezpieczeństwem.
Nowe wydanie dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca” jest dostępne w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 28 maja br. Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, oraz „Wysokie Obcasy” i „Wysokie Obcasy Extra”) i w internecie (wyborcza.pl, wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował Dział Promocji „Wysokich Obcasów” (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.