reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

CNN International z kampanią „Travel Tomorrow”

dodano: 2020-05-29 05:25
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN International „Travel Tomorrow” samolot pojazd maszyna CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera - Światowej Organizacji Turystyki (United Nations World Tourism Organization/UNWTO). Jak czytamy w komunikacie, głównym przesłaniem projektu „Travel Tomorrow” jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.

CNN International „Travel Tomorrow” samolot pojazd maszyna


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania „Travel Tomorrow” obejmuje 60-sekundowy film przedstawiający osiem różnych krajów rozrzuconych po całym globie, który zabiera widzów w podróż dookoła świata, przypominając im o wspaniałych miejscach znajdujących się poza ich najbliższym otoczeniem. Jak czytamy w opisie, „Travel Tomorrow” to kampania, która została stworzona po to, aby pobudzić wyobraźnię i zachęcić do planowania przyszłych podróży - spotkań z rodziną oraz przyjaciółmi, wypraw pełnych przygód i nowej kultury czy wyjazdów służbowych.

Twórcy zważając na fakt, że turyści z całego świata zostali uziemieni przez Covid-19 i tęsknią za możliwością eksploracji oraz nawiązywaniem nowych znajomości, w tym 60-sekundowym materiale próbują podkreślić, jak ważne jest trzymanie się nadziei na podróżowanie w innym, już dozwolonym czasie, zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (World Health Organization/WHO). Film został wyprodukowany przez Create - wewnętrzne studio kreatywne CNN International Commercial (CNNIC), i jest dostępny w CNN International. Co więcej, kampania jest kontynuacją komunikatów UNWTO z czasów pandemii.

- Podróże i turystyka to zdecydowanie jeden z najbardziej dotkniętych sektorów w wyniku pandemii koronawirusa. Nasze zaangażowanie we wspieranie tej branży opiera się m.in. na wieloletniej współpracy z UNWTO oraz jej członkami z całego świata. Uważam, że niezwykle ważne jest podzielenie się tym odpowiedzialnym, ale aspirującym przesłaniem z globalną publicznością CNN. Choć wielu z nas jest dzisiaj zmuszonych do pozostania w domach, nie powinniśmy przestać marzyć o „podróży jutra”

- mówi Rani Raad, president, CNN Worldwide Commercial.

- W tych wyjątkowo trudnych czasach każdy z nas ma do odegrania ważną rolę - powinniśmy pozostać w domu, wspierając tym samym wysiłki podejmowane przez globalną społeczność dla opieki zdrowotnej w walce z pandemią, abyśmy mogli odbyć „podróż jutra” - „#TravelTomorrow”. Jednak nie równa się to zaprzestaniu marzeń o miejscach, które pewnego dnia odwiedzimy. Dlatego jestem podekscytowany tą nową inicjatywą CNN, cenionego partnera UNWTO, mającą na celu utrzymanie świata w kontakcie z ludźmi i miejscami oraz wsparcie turystyki. Sektora, który będzie miał do odegrania kluczową rolę w ożywieniu gospodarki poszczególnych krajów

- mówi Zurab Pololikashvili, secretary general w UNWTO.

 
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”. Na zdjęciu Rani Raad, foto: WarnerMedia
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”. Na zdjęciu Rani Raad, foto: WarnerMedia
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”. Na zdjęciu Rani Raad, foto: WarnerMedia
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”. Na zdjęciu Rani Raad, foto: WarnerMedia
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”. Na zdjęciu Ron Dennis i Rani Raad, w tle pojazdy McLarena, foto: WarnerMedia
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”. Na zdjęciu Ron Dennis i Rani Raad, w tle pojazdy McLarena, foto: WarnerMedia


„Travel Tomorrow” - emisja w CNN International.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

'SAT Kurier' - 3-4/2020 wersja limitowana

Limitowana edycja SAT Kuriera 3-4/2020 - 1 egz., który otrzymają...

25 zł Więcej...

Multiswitch Opticum Red dCSS 52-32

Multiswitch Opticum Red dCSS  - przestawka UniCable, SCR, do rozbudowy...

359 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

589 zł Więcej...
reklama