Badanie zostało przeprowadzone na 5000 konsumentów w 6 krajach: Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.- Oferowanie alternatywnych modeli VOD jest kluczem do spełnienia wymagań konsumentów i reagowania na zmieniające się nawyki oglądania. Konsumenci chcą dostępu do większej ilości rozrywki, a badania sugerują, że chętnie oglądają w zamian za to reklamy - powiedział Anthony Capano, dyrektor zarządzający międzynarodowego oddziału Rakuten Advertising.
Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...