Badanie zostało przeprowadzone na 5000 konsumentów w 6 krajach: Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.- Oferowanie alternatywnych modeli VOD jest kluczem do spełnienia wymagań konsumentów i reagowania na zmieniające się nawyki oglądania. Konsumenci chcą dostępu do większej ilości rozrywki, a badania sugerują, że chętnie oglądają w zamian za to reklamy - powiedział Anthony Capano, dyrektor zarządzający międzynarodowego oddziału Rakuten Advertising.
Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX
Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...
219 zł Więcej...Antena Inverto 120 grafit
Antena stalowa, cynkowana 120cm z zawieszeniem sztywnym w kolorze grafitowym....
399 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
739 zł Więcej...