Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
41 proc. respondentów uważa, iż jest mało prawdopodobne lub wręcz nieprawdopodobne, aby skorzystali w przyszłości z serwisów AVOD.
50 proc. respondentów twierdzi, że chętnie skorzysta z AVOD, jeśli wyświetlane tam reklamy będą zabawne lub angażujące, 36 proc. jeśli reklamy będą dotyczyły ich ulubionych marek.
32 proc. Europejczyków twierdzi, że brakuje im treści sportowych. Dopiero na kolejnych miejscach uplasowały się: dokument (26 proc.), komedia (25 proc.), akcja (22 proc.) i sci-fi/fantasy (19 proc.). Ogólnie 64 proc. Europejczyków uważa, że brakuje im jakichś treści.
- Oferowanie alternatywnych modeli VOD jest kluczem do spełnienia wymagań konsumentów i reagowania na zmieniające się nawyki oglądania. Konsumenci chcą dostępu do większej ilości rozrywki, a badania sugerują, że chętnie oglądają w zamian za to reklamy - powiedział Anthony Capano, dyrektor zarządzający międzynarodowego oddziału Rakuten Advertising.
Badanie zostało przeprowadzone na 5000 konsumentów w 6 krajach: Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.