reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Gazeta.pl: Formaty wideo i interaktywny player

dodano: 2020-06-24 06:11
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Gazeta.pl Gazeta.pl (Agora) poszerza swoją ofertę wideo o nowe interaktywne formaty w ramach rozwoju funkcji playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork. Dzięki nim użytkownicy będą mogli m.in. sprawdzić wybrany zestaw ubrań bez wychodzenia z domu, obejrzeć nowy model samochodu bez wizyty w salonie czy odwiedzić miejsce wakacyjnego wypoczynku zanim podejmą ostateczną decyzję o kierunku podróży („Virtual Showroom”, „Modowy wybór” i „Click2Shop”).

Gazeta.pl


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Interaktywne formaty wideo to swego rodzaju zabawa z użytkownikiem - są doskonałą propozycją dla internautów, którzy zamiast zakupów przy sklepowej kasie wolą uzupełniać wirtualny koszyk - tłumaczy Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży, Gazeta.pl. - Nowe narzędzia w ofercie Gazeta.pl stwarzają reklamodawcom kolejne możliwości przystępnego i precyzyjnego zaprezentowania swojego produktu czy usługi. Dzięki ich zastosowaniu wzrasta zarówno  zaangażowanie użytkownika, czas kontaktu z przekazem reklamowym  oraz zwiększają się intencje zakupowe - dodaje.


Wśród nowości, które właśnie dołączyły do stałej oferty wideo gazeta.pl, znalazły się następujące formaty oparte na interaktywnej formule:

- „Virtual Showroom” - dzięki któremu widz może wybrać się w wirtualną podróż, by obejrzeć wybrane atrakcje z planu wycieczki, czy wejść do wnętrza samochodu i obejrzeć szczegóły wyposażenia;
- „Modowy wybór” - format oddaje w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji, dzięki możliwości wyboru części garderoby, które przymierzy modelka lub model;
- „Click2Shop” - funkcja, która umożliwia dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

- Przygotowanie i stworzenie formatu, w którym oddajemy widzowi władzę nad przebiegiem wideo i jego zakończeniem, jest wymagającym procesem, ale to inwestycja warta poniesienia. Z perspektywy widza, ale też klienta i twórców, jest to bowiem unikatowa propozycja -  intrygująca, nowoczesna i bardzo angażująca użytkownika, a więc taka, która będzie chętnie oglądana i łatwo zapamiętywana

- mówi Kamil Rutkowski, dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl.


Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork. Jak czytamy w komunikacie, jednym z takich narzędzi jest branding playera, który reklamodawcom pozwala na większą obecność przy materiałach wideo, a tym samym budowanie świadomości marki wśród odbiorców.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

'SAT Kurier' - 3-4/2020 wersja limitowana

Limitowana edycja SAT Kuriera 3-4/2020 - 1 egz., który otrzymają...

25 zł Więcej...

Miernik Dreamsky TSC-4K TRIO DVB-S2/T2/C2

Profesjonalny miernik Dreamsky TSC-4K TRIO do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów...

1 990 zł Więcej...

Mini PC Android Di-Way X96 Air 8K

DI-WAY AND-X-96 Air to urządzenie - player 8K UHD, który ...

249 zł Więcej...
reklama