Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W trzecim tygodniu czerwca br.
TVP VOD odwiedziło ponad
1,07 mln realnych użytkowników, tj. więcej o blisko 74 tys. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 roku - wynika z najnowszego badania Gemius/PBI. To najlepszy wynik na rynku AVOD, na którym pozostałe konkurencyjne serwisy zaliczyły spadki widowni.
7-proc. wzrost zapewnił TVP VOD pozycję lidera polskich serwisów streamingowych AVOD oraz drugie miejsce wśród wszystkich dostępnych na rynku serwisów VOD.
W analizowanym tygodniu użytkownicy TVP VOD wygenerowali blisko
9,6 mln odsłon, a najdłuższy średni czas (
2 godziny i 31 minut), który poświęcili na korzystanie z TVP VOD uplasował serwis publicznego nadawcy na pozycji najbardziej angażującego medium na rynku VOD.
Jak informuje TVP, wśród najchętniej odwiedzanych programów znalazły się: seriale oraz programy informacyjne i publicystyczne. Najwięcej użytkowników zgromadził serial
„Więzień miłości”. W TOP 10 znalazły się też następujące produkcje: „Przysięga”, „Cena wolności”, „Pytanie na śniadanie”, „Wiadomości”, „Elif”, „Gość Wiadomości”, „Włoska rodzina”, „Ranczo” i „Ojciec Mateusz”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.