40 odcinków, 1 300 minut programu „na żywo”, ponad 130 gości w studio, 40 testów aplikacji i sprzętów oraz prezentacje 30 modeli samochodów i 1 łazika marsjańskiego. Tak w skrócie można podsumować rok obecności „Studia biznes” na gazeta.pl (Agora). Pierwszy odcinek tego formatu został wyemitowany w portalu 18 czerwca 2019 roku. Jego gospodarzami są Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- „Studio biznes” to program gospodarczo-motoryzacyjny, który jest blisko ludzi. Poruszamy w nim tematy ekonomiczne, ważne dla naszych użytkowników. Przez ten rok udowodniliśmy, że robimy świetny, dynamiczny format na żywo, nadawany z dwóch specjalnie stworzonych studiów w budynku Agory i potrafimy nie tylko zaciekawić nim naszych użytkowników, ale także ich zaskakiwać. Tak, jak miało to miejsce wtedy, gdy w naszym studiu pojawił się łazik marsjański
- mówi Łukasz Kijek, prowadzący „Studio biznes”, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.
Jak czytamy w opisie, „Studio biznes” to nowoczesny i dynamiczny program w formie „live wideo” łączący dwa światy - biznesu i motoryzacji. Jest poświęcony aktualnym trendom gospodarczym oraz najważniejszym premierom samochodowym sezonu. Prowadzący - redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasz Kijek oraz redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew - rozmawiają w nim z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie brakuje najważniejszych osób związanych z polską gospodarką - właścicieli firm, przedstawicieli biznesu, ministrów, ekonomistów czy ekspertów.
- „Studio biznes” to nie tylko program cieszący się dużym zainteresowaniem czytelników, ale też atrakcyjne narzędzie komunikacji dla naszych partnerów biznesowych. W ciągu 12 miesięcy zaprezentowaliśmy ponad 30 aut, od motoryzacyjnych klasyków, po współczesne miejskie, a nawet luksusowe samochody. Przejechaliśmy w sumie około 10 tys. kilometrów, zawitaliśmy nawet do Tokio, skąd zrobiliśmy relację z jednych z największych na świecie targów motoryzacyjnych
- mówi Tomasz Korniejew, prowadzący „Studio biznes” i redaktor naczelny Moto.pl.
Format programu „Studio biznes” składa się z kilku bloków tematycznych: gospodarczego, debaty, części „TopTech” poświęconej nowinkom ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. Każdy program zaczyna się od rozmowy gospodarczej na najważniejszy temat danego tygodnia. W kolejnej części Łukasz Kijek prowadzi także pogłębioną debatę z kilkoma rozmówcami na tematy dotyczące finansów osobistych, gospodarki i polityki gospodarczej. W motoryzacyjnej odsłonie programu na żywo w specjalnie zbudowanym studiu pojawia się samochód i to o nim prowadzona jest rozmowa, przeplatana felietonem wideo Tomasz Korniejewa (więcej tutaj).
„Studio biznes” emitowane jest w środy o godzinie 12:00. Program trwa około 30 minut.
Rocznicę obecności formatu na gazeta.pl wspiera specjalna komunikacja do klientów i użytkowników składająca się m.in. z infografiki z podsumowaniem roku, a także specjalnych treści w mediach społecznościowych (dane za Agorą).
„Studio biznes” - emisja w środy o godz. 12:00 na portalu gazeta.pl.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.