dodano: 2020-06-26 04:50
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Deutsche Telekom AG
We wtorek, 1 września br. Goran Markovic dołączy do zarządu T-Mobile Polska (Deutsche Telekom AG). Jako członek zarządu do spraw rynku prywatnego będzie kierował pionem odpowiedzialnym za ofertę dla klientów indywidualnych. Goran Markovic jest związany z sektorem telekomunikacyjnym od ponad 16 lat i w tym czasie pełnił funkcje kierownicze w spółkach Grupy Telenor. Ostatnio zajmował stanowisko chief commercial officera w Telenor Bułgaria i kierował całością działań sprzedażowych i marketingowych segmentów B2C oraz B2B.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Z radością witamy w naszych szeregach tak doświadczonego i utalentowanego profesjonalistę. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyzwań, jakie globalna sytuacja postawiła przed rynkiem telekomunikacyjnym, ale po zakończeniu procesu zmian T-Mobile jest dziś w najlepszej pozycji, aby nadal zdobywać serca klientów. Jestem pewien, że dzięki wsparciu Gorana odniesiemy sukces
- powiedział Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
W trakcie swojej kariery Goran Markovic przebył pełną ścieżkę od stażu w dziale marketingu do przejęcia odpowiedzialności za całą ofertę komercyjną operatora. Przed objęciem stanowiska CCO w Telenor Bułgaria był odpowiedzialny za transformację biznesu i organizacji w regionie CEE jako program director klastra CEE. Wcześniej zajmował stanowiska w pionie marketingu Telenor Hungary, takie jak omni-channel marketing director, business transformation lead i doradca CMO. Goran Markovic pełnił także funkcję brand managera w Grupie Telenor po wyprowadzce ze swojego rodzinnego kraju, Czarnogóry, gdzie rozpoczął karierę w 2004 roku jako stażysta w zespole komunikacji marketingowej. W Telenor Czarnogóra zajmował kolejno stanowiska marketing communication director, marketing director oraz pełnił obowiązki CMO consumer.
Goran Markovic jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Czarnogóry, a obecnie studiuje EMBA na University of Sheffield. Ukończył szereg programów managerskich, m. in. w INSEAD Business School, Harvard Business School, Norwegian Business School oraz London Business School.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.