Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wolumen przychodów z usług DTH w Telekarcie za pierwsze półrocze 2020 roku wzrósł o 12 proc. w porównaniu do tego samego okresu w 2019 roku.
Od stycznia do czerwca liczba nowych klientów telewizji satelitarnej Telekarta również wzrosła o ponad 50 tys.
Dzięki wprowadzeniu kwarantanny, letni sezon rozpoczął się miesiąc wcześniej w tym roku. Wzrost liczby nowych klientów trwał zwykle tylko do kwietnia. Najbardziej aktywnymi regionami z punktu widzenia nowych klientów Telekarty były: Krasnojarsk, Tatarstan, Primorsk, Chabarowsk, Swierdłowsk, Sacha, Czelabińsk, Ałtaj, Nowosybirsk, Omsk, Uljanowsk, Samara i Perm. Jednak wzrost liczby nowych klientów nie pozwolił w pełni zrekompensować odpływu abonentów. Liczba klientów Telekarty na koniec II kwartału wyniosła
3,006 mln, czyli
o 2,8 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
W strukturze portfolio produktowego Grupy Orion udział usług B2B nieznacznie spadł z I półroczem ubiegłego roku: usługi DTH generują 70% przychodów, zakres usług dla stacji telewizyjnych: produkcja kanałów telewizyjnych 24%, a dystrybucja stacji 6%.
W analizowanym okresie czasu dołączono do pakietów Telekarty dwa nowe kanały telewizyjne. Łączna liczba stacji telewizyjnych przekroczyła 250 kanałów. Wolumen wykorzystanej przepustowości satelity utrzymał się na poziomie z ubiegłego roku - 275 MHz.
Telekarta jest nadawana dla części zachodniej Federacji Rosyjskiej z satelitów
Horizons 2 i Intelsat 15 z pozycji
85°E. Transmisja jest szyfrowana w systemach dostępu warunkowego Irdeto i Conax.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.