dodano: 2020-07-31 12:07 | aktualizacja:
2020-08-05 16:15
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Vivendi/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Całkowita liczba abonentów
Grupy CANAL+ (indywidualnych i zbiorowych) na wszystkich rynkach wyniosła
20,367 mln w porównaniu z 17,117 mln na koniec czerwca 2019 roku i 20,056 mln na koniec marca 2020 roku. Oznacza to
wzrost o 311 tys. abonentów od początku kwietnia do końca czerwca, czyli w miesiącach pandemii. W samej kontynentalnej Francji było to 8,557 mln klientów w porównaniu z 8,458 mln rok wcześniej i 8,361 na koniec marca br.
Przychody z działalności międzynarodowej wzrosły o 30,5 proc. w porównaniu z pierwszą połową 2019 roku, na co wpływ miał wzrost liczby abonentów w skali roku o 3,151 mln do
11,695 mln, spowodowany integracją z M7 Group. W samym drugim kwartale liczba abonentów na rynkach międzynarodowych wzrosła o
115 tys.
Nie podano w komunikacie, ile abonentów ma polska
Platforma CANAL+. Ostatnim ujawnionym przez Vivendi wynikiem był ten z końca czerwca 2019 roku - 2,163 mln abonentów. Sama
Platforma CANAL+ podała niedawno, że na koniec 2019 roku miała około 2,7 mln abonentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.