dodano: 2020-08-18 10:28 | aktualizacja:
2020-08-18 10:51
autor: Janusz Sulisz |
źródło: broadbandtvnews/swissinfo
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pandemia miała znaczący wpływ na przychody szwajcarskiego CNNMS w ciągu ostatniego półrocza. Zarząd spółki CNNMoney Switzerland SA jednogłośnie zdecydował o ogłoszeniu upadłości, zgodnie z oświadczeniem firmy wydanym w poniedziałek 17 sierpnia br.
- W ciągu ostatnich sześciu miesięcy wpływ nowej pandemii koronawirusa na przychody CNNMS był znaczący - czytamy w oświadczeniu.
- Przychody firmy gwałtownie spadły, ponieważ jej partnerzy biznesowi (…) anulowali lub przesunęli swoje kontrakty - napisano.
Teraz rozpocznie się likwidacja spółki.
Spółka zapowiedziała, że zrobi wszystko, aby ograniczyć konsekwencje tych decyzji dla 25 pracowników i współpracowników. Na koniec podano nawet, że odnotowano gwałtownie rosnące liczby widzów, najwyraźniej osiągając średnio 150 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.
CNN Money Switzerland wystartował 24 stycznia 2018 roku jako anglojęzyczna, finansowana z reklam, bezpłatna usługa telewizyjna za pośrednictwem telewizji kablowej, IPTV i Internetu. Kanał był skierowany do kadry kierowniczej, biznesmenów i liderów opinii międzynarodowych korporacji i instytucji z siedzibą w Szwajcarii, którzy są zainteresowani nowościami i nowościami finansowymi i biznesowymi.
Premiera w Szwajcarii była częścią ambicji CNN Worldwide, aby wprowadzić swoją markę CNN Money na arenie międzynarodowej. Niestety nie udało się - to jeden z przypadków upadłości kanału telewizyjnego przez pandemię.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.