reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg




Ekstraklasa i Canal+ z umową marketingową

dodano: 2020-08-31 01:17
autor: Łukasz Knapik | źródło: Ekstraklasa/satkurier.pl

PKO-Ekstraklasa-logo-oficjalne-2019-360px.jpg Ekstraklasa i Canal+ równolegle do porozumienia dotyczącego praw mediowych, podpisały umowę o wzajemnym wsparciu  marketingowym i promocyjnym na najbliższe trzy sezony. Ma to związek z rozszerzeniem współpracy w zakresie transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w Polsce do końca sezonu 2022/2023 (Canal+ Premium, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3 oraz Canal+ Sport 4).

Ekstraklasa


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach kontraktu obejmującego sezony 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023 Canal+ będzie reklamowany na stadionach w trakcie rozgrywek, na koszulkach zawodników i ściankach do wywiadów, a także w oficjalnej aplikacji mobilnej „Ekstraklasa” oraz przy wszystkich edycjach plebiscytu „Piłkarza miesiąca” (więcej tutaj). Ekstraklasa będzie także promować m.in. na stronie internetowej i we własnych kanałach w mediach społecznościowych Platformę Canal+ oraz kanały Canal+ Polska, na których dostępne będą mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy. Oprócz tego ligowa spółka zobowiązała się do prowadzenia we własnych kanałach, jak i w oficjalnej aplikacji kampanii promocyjnych związanych z rozgrywkami PKO Bank Polski Ekstraklasy dostępnych na stałe w ofercie Canal+.

- Mamy za sobą wiele lat owocnej współpracy i duże doświadczenie, co stale przekłada się na rozwój ligi, ale też zapewnia istotne przewagi konkurencyjne oferty Canal+ na rynku. Rozszerzenie zakresu współpracy, nie tylko w zakresie transmisji meczowych, ale także bogatego pakietu reklamowo-licencyjnego, to gwarancja dalszej silnej promocji naszych rozgrywek wśród kibiców. Ma to duże znaczenie w obecnej niepewnej sytuacji społeczno-gospodarczej, szczególnie w rozpoczętym sezonie.  Przygotowaliśmy duży i aktywny pakiet świadczeń reklamowych dla naszego najważniejszego partnera telewizyjnego, zapewniający bardzo precyzyjne dotarcie bezpośrednio do kibiców rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. Największymi wygranymi będą kibice, zarówno w kraju jak i za granicą, którzy otrzymują najwyższej jakości produkt w postaci transmisji meczowych, skrótów czy powtórek dostępnych na różnych kanałach oraz szybki i łatwy dostęp do  ciekawostek i statystyk meczowych

- komentuje Marcin Mikucki, dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie.


Równolegle Platforma Canal+ będzie aktywnie promowała rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy - starty w obu rundach każdego sezonu oraz poszczególne mecze i najważniejsze momenty rozgrywek - we własnych kampaniach reklamowych prowadzonych w internecie i telewizji, w tym na antenach swoich kanałów: Canal+ Premium, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3 oraz Canal+ Sport 4 oraz w swoich kanałach w mediach społecznościowych jak i w internetowych serwisach Canal+, a także w ramach serwisu OTT nadawcy. Informacje o rozgrywkach PKO Bank Polski Ekstraklasy będą także dystrybuowane w materiałach BTL promujących pakiety przygotowane dla abonentów platformy (więcej tutaj)

Jednocześnie w ramach umów licencyjnych nadawca będzie mógł w swoich programach i kanałach komunikacyjnych korzystać z rozbudowanego systemu statystyk meczowych E-stats dostarczanych na bieżąco przez Ekstraklasę oraz z materiałów archiwalnych z meczów od sezonu 2005/2006. Z kolei Ekstraklasa będzie mogła wykorzystywać komentarz sportowy, którym opatrzone będą skróty i całość meczów transmitowanych na antenach Canal+, w ramach ligowego serwisu OTT - Ekstraklasa.tv, dostępnego na komputerach i w aplikacji mobilnej.

- Cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z Ekstraklasą wciąż się rozwija, czego efektem jest nowa umowa na której skorzystają przede wszystkim kibice. To również bardzo dobra wiadomość dla klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy, które będą miały zapewnione jeszcze mocniejsze wsparcie promocyjne w tych wymagających dla nas wszystkich czasach

- mówi Rafał Dmowski, dyrektor do spraw komunikacji sportowej Canal+.


 

Ekstraklasa i Canal+ z umową na świadczenia marketingowe. Na zdjęciu osoba w koszulce klubu TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, foto: Jakub Ziemianin/400mm.pl
Ekstraklasa i Canal+ z umową na świadczenia marketingowe. Na zdjęciu osoba w koszulce klubu TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, foto: Jakub Ziemianin/400mm.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piłka nożna


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

569 zł Więcej...