reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Radio Tok FM patronem kampanii „Złota Wstążka”

dodano: 2020-09-04 04:10
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Radio Tok FM Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. W tym szczególnym czasie Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową inicjuje kampanię „Złota Wstążka”, której celem jest zwiększenie świadomości onkologii dziecięcej oraz wsparcie skutecznego leczenia chorych dzieci. Na znak zaangażowania w inicjatywę na początku oraz pod koniec miesiąca wyborcza.pl doda do swojego logotypu złotą wstążkę. Prócz tego w serwisach oraz na łamach gazet „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” i „Wysokie Obcasy Extra” publikowane będą teksty o wyzwaniach stojących przed onkologią i pomocy dzieciom chorym na raka. Patronem akcji jest również Radio Tok FM.

Radio Tok FM


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W Polsce co roku ponad tysiąc rodzin słyszy diagnozę: „Państwa dziecko ma nowotwór”. Im szybciej zostanie on zdiagnozowany, tym większe szanse na powrót małego pacjenta do zdrowia. Jednak, aby tak się działo, potrzebne są czujność onkologiczna lekarzy pierwszego kontaktu i rodziców oraz dostęp do nowoczesnych terapii, której często polskie szpitale nie mogą zapewnić.    

W celu zwiększenia świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskania środków na ich leczenie Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową inicjuje ogólnopolską kampanię „Złota Wstążka”. Przez cały wrzesień br. będzie prezentować w niej chore dzieci, ich rodziny, personel medyczny oraz wolontariuszki, aby podkreślić siłę, jaka płynie z solidarności. Organizatorzy kampanii przewidzieli szereg aktywności, w które może włączyć się każdy - od gestów związanych z symbolem kampanii - złotą wstążką, poprzez wyzwania sportowe, kończąc na zbiórce pieniędzy. Przez cały okres trwania kampanii można dokonywać wpłat online na rzecz leczenia dzieci chorych na nowotwory - więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej kampanii (przejdź na stronę).    

W geście solidarności wyborcza.pl w dniach 4-6 oraz 28-30 września 2020 roku do swojego logotypu dołączy złotą wstążkę. Prócz tego w piątek, 4 września br. w ogólnopolskim wydaniu „Gazety Wyborczej” ukaże się specjalny czterostronnicowy dodatek poświęcony aktualnej sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce. Znajdą się w nim m.in. przegląd nowoczesnych terapii w hematologii dziecięcej, rozmowa z profesorem doktorem habilitowanym nauk medycznych Janem Styczyńskim, konsultantem krajowym w dziedzinie onkologii i hematologii dziecięcej oraz historie prawdziwych bohaterów - dzieci z kliniki Przylądek Nadziei, które wyzdrowiały.    

Przez cały czas trwania kampanii na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” i w ich serwisach internetowych oraz w miesięczniku „Wysokie Obcasy Extra” będą ukazywać się wywiady z psychologami, onkologami oraz rodzicami dzieci cierpiących na raka (więcej tutaj). Natomiast w poniedziałek, 14 września br. w serwisie wyborcza.pl pojawi się interaktywny raport BIQdata o sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce. 

Patronem kampanii jest również Radio Tok FM, na antenie którego o kampanii mówił prezes zarządu fundacji Przemysław Pohrybieniuk - rozmowy można wysłuchać w aplikacji i na tokfm.pl.

- Celem mediów Agory, które patronują akcji, jest zwrócenie uwagi na to, jakie zmiany są potrzebne w polskim systemie ochrony zdrowia, by skuteczniej leczyć nowotwory dziecięce. Materiały poświęcone kampanii pokażą także, m.in. jakie są nowoczesne wzorce opieki nad dzieckiem z nowotworem, jak choroba dziecka zmienia relacje rodzinne, jak należy rozmawiać z chorym dzieckiem oraz co się należy rodzicom dziecka chorego na raka - czytamy w komunikacie.   

Inicjatorem kampanii „Złota Wstążka” jest Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która od niemal 30 lat wspiera dzieci cierpiące na choroby nowotworowe. Jej działania mają na celu zwiększenie świadomości onkologii dziecięcej w całej Polsce oraz zaangażowanie jak największej liczby osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory. To właśnie z inicjatywy fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce - Przylądek Nadziei we Wrocławiu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przepust dachowy średnicy 90mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 90mm

220 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 850 ceglasta

Fuba DAA 850 to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

429 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,5m w wersji v2.1 dla...

79 zł Więcej...
reklama