reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Nickelodeon: SpongeBob z akcją na stacjach Moya

dodano: 2020-09-09 06:46 | aktualizacja: 2020-09-09 14:22
autor: Łukasz Knapik | źródło: Anwim/satkurier.pl

Nickelodeon „SpongeBob Kanciastoporty” We wtorek, 1 września br. na stacjach paliw Moya (grupa Anwim) wystartował program lojalnościowy „SpongeBob - Moya Misja”. Uczestnicy akcji zbierają naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów (z rabatami sięgającymi 70 proc.) z wizerunkami gąbki i jej przyjaciół, bohaterów emitowanego w kanałach Nickelodeon i Nicktoons (filmy pokazują Paramount Channel HD i Filmbox Family) serialu animowanego „SpongeBob Kanciastoporty” („SpongeBob SquarePants”). Program lojalnościowy będzie trwał do czwartku, 24 grudnia 2020 roku i będzie promowany w telewizyjnych kanałach ViacomCBS (Nickelodeon, Nicktoons i Nick Jr.). Akcja wspiera fundację Mare.

Nickelodeon „SpongeBob Kanciastoporty”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw Moya w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe Moya lub artykułów marki Moya w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek Moya). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii „SpongeBob - Moya Misja” z rabatem do 70 proc. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można radełka do pizzy, talerze czy szklanki, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBoba, występującymi w trzech rozmiarach.

Program lojalnościowy „SpongeBob - Moya Misja” spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu firmy Anwim. Akcja wspiera fundację Mare, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu „SpongeBob - Moya Misja” przyczyni się do wsparcia działań fundacji.

- SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji Moya i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja „SpongeBob - Moya Misja” pozwala nam także realizować cele społeczne - wspiera działania fundacji Mare i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej

- mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim.


Akcja lojalnościowa „SpongeBob - Moya Misja” będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon (Nickelodeon, Nicktoons i Nick Jr.).

Dodajmy, iż serial „SpongeBob Kanciastoporty” pokazują kanały Nickelodeon i Nicktoons (więcej tutaj i tutaj), natomiast filmy - „SpongeBob Kanciastoporty” („The SpongeBob SquarePants Movie”) stacja Paramount Channel HD, a „SpongeBob: Na suchym lądzie” („The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water”) kanał Filmbox Family (więcej tutaj).

„SpongeBob Kanciastoporty” - emisja w kanałach Nickelodeon, Nicktoons, Paramount Channel HD i Filmbox Family.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Adapter USB-C 8in1 hub wielofunkcyjny

Adapter 8in1 (przejściówka) USB-C do laptopa na HDMI, 2xUSB3.0, SD,...

199 zł Więcej...

Transmiter HDMI Megasat Premium do max. 100m

Bezprzewodowy transmiter HDMI firmy Megasat. Urządzenie pozwala na przesłanie sygnału...

669 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

79 zł Więcej...
reklama