Strach i sekrety w październiku w History2

dodano: 2020-09-23 04:52
autor: Łukasz Knapik | źródło: A+E Networks/satkurier.pl

H2 History2 rebranding W październiku br. w kanale History2 zapanuje atmosfera tajemnicy - stacja zaprasza swoich widzów do zwiedzania obiektów, które cieszą się złą sławą - w programie „Z archiwum strachu”, i odkrywania sekretów pozaziemskiej rzeczywistości w programie „Wszechświat” (sezon 6.).

History2

Październik 2020 roku w ofercie kanału History2:

„Wszechświat” 6 („The Universe” 6)
emisja: od poniedziałku do piątku (od 5 października br.) o 18:10

Cykl „Wszechświat”, w którym historia zderza się z nauką, to opowieść o przełomowych odkryciach, prowadząca widza przez czas i przestrzeń ku planetom, gwiazdom i dalej, aż na skraj nieznanego. Od kiedy człowiek odważył się polecieć w kosmos, minęło pięćdziesiąt lat, ale dopiero teraz zaczynamy poznawać jego największe sekrety. Niemal codziennie obserwujemy coś nowego, jak choćby niedawny upadek na Jowisza komety lub asteroidy wielkości zbliżonej do rozmiarów Ziemi. Naukowcy odkrywają nowe planety i zaglądają w najgłębsze zakątki przestrzeni kosmicznej, coraz lepiej rozumiejąc wszechświat i jego sekrety (więcej tutaj, tutaj i tutaj). W nowym sezonie widzowie powędrują w nowe, tajemnicze miejsca, również takie, o których istnieniu nie wiedzieliśmy jeszcze rok temu - i które pewnego dnia mogą się stać śmiertelnym zagrożeniem dla Ziemi (więcej tutaj i tutaj).

„Z archiwum strachu” („Haunted History”)
emisja: we wtorki (od 27 października br.) o 22:00

Jak się okazuje, historie dotyczące zjawisk nadprzyrodzonych w ogóle się nie starzeją, a nowoczesne techniki produkcji filmowej, na przykład twórcze wykorzystanie nagrań z kamer przemysłowych, amatorskich filmów czy zdjęć w podczerwieni, pozwalają je upodobnić do współczesnych horrorów w rodzaju „Blair Witch Project” czy „Paranormal Activity”. Autorzy programu prowadzą widzów w miejsca wyjątkowe i owiane tajemnicą takie jak Alcatraz, pole bitwy pod Gettysburgiem, Promenada Diabła w Oklahomie albo otwarte w 1876 roku więzienie stanowe w Wirginii Zachodniej, które uchodzi za najbardziej nawiedzone w Ameryce (więcej tutaj).

Kadr z programu „Z archiwum strachu”, foto: A+E Networks