Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Indyjska firma chwali się, że jest niekwestionowanym liderem na lokalnym rynku telewizyjnym, a kanały Zee Marathi, Zee Yuva i Zee Talkies mają 57% udziału w oglądalności.
Nadawca twierdzi, że wierzy w
„chwytanie każdej chwili i życie pełnią życia". Nowy kanał będzie oferował ponad 3 tys. list odtwarzania i wciągające wrażenia muzyczne, które nigdy wcześniej nie były spotykane w kategorii muzyki regionalnej.
Mówi się, że jednym z głównych wyróżników w ofercie kanałów jest muzyka eksperymentalna z kilkoma nowościami w kategorii. Dzięki obserwacjom, że widzowie marathi są niezwykle dumni ze swojej kultury, kanał będzie starał się to uczcić, dając młodzieży platformę do wyrażania swoich opinii i bycia wysłuchanymi.
Premiera Zee Vajwa odbędzie się w październiku 2020 roku.
Jako organizacja zyskaliśmy zarówno oglądalność, jak i przychody, dzięki zróżnicowanemu portfolio na różnych rynkach
- powiedział dyrektor ds. rozwoju ZEEL, Ashish Sehgal (zdjęcie).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.