Nie brakuje wyobraźni do produkcji nowych programów typu reality show, bo latem uruchomiono „The Next Marijuana Millionaire”, pierwszy w historii program telewizyjny poświęcony branży konopi indyjskich (marihuany). Program NMJM Show, który został w sierpniu wyemitowany na Amazon Prime, Pluto TV, Roku i Apple TV, śledzi poczynania 16 przedsiębiorców, którzy chcą zbić fortunę na marihuanie.
NMJM/ Advanced Nutrients
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Istnieją analizy wg których światowy przemysł konopi indyjskich wręcz eksploduje do 2022 r., osiągając 30 mld dol.
Dlatego nie jest zaskakujące, że zainteresowanie marihuaną tak rośnie. Aby zwiększyć jeszcze to zainteresowanie tym nowym, kwitnącym biznesem, reality show „The Next Marijuana Millionaire” proponuje nowy program, który przedstawia 16 „początkujących przedsiębiorców” rywalizujących o główną nagrodę o wartości do 1 mln dol. i szansę na współpracę z Michaelem Straumietisem, założycielem Advanced Nutrients z obrotami 110 mln dol. Za tym programem stoi „ojciec chrzestny konopi”, którego stać na sponsoring takiego reality show.
Telewizyjna konkurencja w biznesie konopnym (marihuany)
W tym samym duchu, co reality show „The Apprentice”, dzięki któremu Donald Trump był znany ogółowi amerykańskiej publiczności, kanał Amazon Prime zdecydował się uruchomić nowy reality show wokół biznesu... marihuany. Pierwszy program telewizyjny poświęcony branży konopi indyjskich, „The Next Marijuana Millionaire”, śledzi 16 przedsiębiorców, którzy chcą zbić fortunę w branży marihuany. Stawka? 1 milion dolarów, a przede wszystkim szansa na współpracę z Michaelem „Big Mike” Straumietisem, założycielem Advanced Nutrients, najsłynniejszej na świecie marki nawozów do konopi.
Marihuana jest w modzie - także w telewizji.
Sklepy specjalizujące się w sprzedaży oleju CBD, które można znaleźć np. na stronie Nordic Oil, pojawiają się na całym świecie, a świat telewizji jest tym coraz bardziej zainteresowany tym nietypowym sektorem.
Po serii „Family Business” na Netflix, która opowiada o przygodach francuskiej rodziny próbującej dostać się na nielegalny rynek konopi indyjskich i „Cooking on High”, konkursie gotowania chwastów, przyszła kolej na „The Next Marijuana Millionaire” z debiutem 15 sierpnia na głównych platformach streamingowych, w tym Amazon Prime, Apple TV i Pluto TV.
Discovery zadebiutowało 19 sierpnia br. z „Growing Belushi”, który jest kroniką aktora Jima Belushiego budującego od podstaw legalny biznes konopny w południowym Oregonie.
W Polsce nie ma aż takiego zainteresowania tematyką marihuany i prawie nikt jej nie zauważył, jeśli o chodzi pojawienie tej tematyki w telewizji.