Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- To będzie milowy krok w rozwoju usługi telewizji. Dzisiaj widzowie sami chcą decydować, co i kiedy oglądają. I właśnie w ten sposób zaprojektowaliśmy naszą platformę. Już wkrótce każdy nasz abonent będzie mógł w jeszcze bardziej przyjazny sposób korzystać z nowoczesnej telewizji - mówi Paweł Kądziela, dyrektor zarządzający ASTA-NET S.A.
Nowa usługa telewizyjna
ASTA-NET pozwoli także na dostęp do oferty kanałów telewizyjnych na wielu urządzeniach, w tym między innymi poprzez aplikację na smartfonach i tabletach czy poprzez przeglądarki www.
Jak informuje operator, nowa platforma telewizyjna, która
zostanie wprowadzona do sprzedaży w najbliższych miesiącach, zapewni abonentom również dostęp do kanałów w rozdzielczości
4K, możliwość korzystania z usługi na wielu urządzeniach w postaci multiroom, a także dostęp do serwisów VOD.
ASTA-NET zapowiada także, że w połowie października uruchomi dla swoich nowych oraz obecnych abonentów nową promocję pod hasłem
„Wyprzedaż dwupaków”, dzięki której zestawy usług: szybki internet w połączeniu z telewizją cyfrową będą dostępne w obniżonych cenach, a dodatkowo abonenci uzyskają dostęp do pakietów premium CANAL+ i HBO przez kilka miesięcy bez opłat.
Początek jesieni przyniósł też zmiany w aktualnej ofercie telewizji cyfrowej ASTA-NET. Operator zapewnił swoim abonentom dostęp do kanałów
National Geographic oraz
Active Family w ramach okien otwartych, a dodatkowo większa grupa abonentów zyskała dostęp do kanału skupiającego się na grach wideo –
Gametoon HD. Operator zapowiada, że jeszcze tej jesieni doda do oferty, bez dodatkowych opłat kilka kolejnych kanałów, a wśród nich będzie kanał lifestylowy
Food Network.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.