dodano: 2020-10-24 19:34 | aktualizacja:
2020-10-24 20:30
autor: RO |
źródło: tvnews.by
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ciągu 7 lat z powodzeniem był rozwijany projekt kanału rozrywkowego Pjatnica!.
W tym czasie szczegółowo analizowano potrzeby współczesnych kobiet. W końcu zdecydowano o nowym kanale, który będzie nastawiony wyłącznie na damską widownię, a jednocześnie bardziej poszukiwanym wśród reklamodawców. Sobota jest dniem tygodnia, w którym kobieta poświęca się sobie po burzliwym piątku. Dlatego wszystkim kobietom zostanie poświęcony nowy kanał telewizyjny
Subbota.
Oferta programowa będzie oparta na kultowych serialach dla modnych kobiet i najciekawszych reality show. Odświeżony kanał stanie się częścią holdingu rozrywkowego
Gazprom Media (GPM RTV) i będzie ściśle współpracować z załogą kanału
Pjatnica!.
Obecnie we współpracy z największymi markami trwają przygotowania do uruchomienia kampanii reklamowej z nowymi twarzami kanału
Subbota. Będą to dobrze znane i odnoszące sukcesy kobiety.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.