reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Radio Złote Przeboje zaprasza do zabawy

dodano: 2020-10-27 02:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Radio Złote Przeboje Trwa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje (Agora) pod hasłem „Największe przeboje lat 80., 90., 00.”. Do zaplanowanych działań medialnych dołączyła akcja na Instagramie prowadzona z influencerami, takimi jak Honorata Skarbek „Honey”, Ewa Szabatin czy Sylwia Madeńska. Słuchacze i internauci mogą zaprezentować na zdjęciu swój „Total look a'la gwiazda dekady”, zamieszczając ujęcie na swoim profilu albo na instastory z odpowiednim hasztagiem.

Radio Złote Przeboje


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ich stylizacje i fotografie będą komentowane na antenie - od poniedziałku do piątku w porannej audycji Radia Złote Przeboje redakcja wskaże autora najbardziej kreatywnego zdjęcia, a na profilach stacji na Facebooku i Instagramie pojawi się repost fotografii.

Od początku października 2020 roku trwa nowa kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem „Największe przeboje lat 80., 90., 00.”. Na kreacjach reklamowych, które pojawiły się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej można zobaczyć prowadzących programy stacji - Odetę Moro („Najlepszy weekend”) i Kamila Baleję („Złote przeboje na dzień dobry”), w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi.

- Jako Radio Złote Przeboje fantastycznie bawiliśmy się z Odetą Moro i Kamilem Baleją w trakcie sesji fotograficznej do kampanii „Największe przeboje lat 80., 90., 00.” - mówią Piotr Jaroszewski i Marcin Tekień z Grupy Radiowej Agory (GRA). - Dlatego wspólnie z influencerami postanowiliśmy zaprosić zarówno fanów muzyki, jak i fanów mody z naszych ulubionych dekad do wspólnej zabawy wokół hashtagów „#RadioZłotePrzeboje_80_90_00” i „#RadioZłotePrzeboje_TotalLook” - dodają.


Jak informuje nadawca, aby dołączyć do zabawy Radia Złote Przeboje należy wykonać zdjęcie „Total look a'la gwiazda dekady” i zamieścić je na swoim profilu na Instagramie albo na instastory. Instagramowe stylizacje na jedną z gwiazd lat 80., 90. czy 00., opatrzone hasztagiem „#RadioZłotePrzeboje_TotalLook” i oznaczone „@radio_zlote_przeboje”, będą codziennie oceniane i komentowane w internecie oraz na antenie przez ekipę porannego programu Radia Złote Przeboje, zaś najciekawsze zgłoszenia zostaną wyróżnione muzycznymi nagrodami - na zwycięzców czekają głośniki JBL. Konkurs trwa do końca października br.

Za koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja influencer marketingowa Brandlift.

- Zaproszenie do współpracy z Radiem Złote Przeboje przyjęły Honorata Skarbek, Ewa Szabatin, Sylwia Madeńska i wiele innych fantastycznych osób - mówi Karina Hertel, dyrektor zarządzająca BrandLift. - Dla nas wszystkich współpraca z mediami Agory jest ciekawym i inspirującym doświadczeniem. Wiemy, że influencer marketing, szczególnie wspierany takimi narzędziami, jak nasze autorskie „#HashtagCircle”, potrafi być świetną platformą do prowadzenia długoterminowych strategii komunikacyjnych. Dlatego cieszy nas zaufanie Grupy Radiowej Agory i fakt, że postanowiła postawić na sprawdzonych partnerów biznesowych - dodaje.


Kampania reklamowa „Największe przeboje lat 80., 90., 00.” będzie prowadzona do czwartku, 19 listopada br. Reklamy Radia Złote Przeboje można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. gazeta.pl, Onet, Wirtualna Polska, Facebook i YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & Youme Studio.

W Radiu Złote Przeboje do końca października br. trwa także również konkurs o nazwie „80, 90, 2000”, w którym redakcja rozgłośni sprawdza wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, która udzieli trzech poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych (więcej tutaj).  
Kamil Baleja w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Kamil Baleja w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro jest prowadzącą program „Najlepszy weekend”, foto: Agora
Odeta Moro jest prowadzącą program „Najlepszy weekend”, foto: Agora


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Antena TELE System PF85 grafit

Włoska, stalowa antena podświetlana PF85 znanej firmy TELE System, z...

159 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 799 zł Więcej...