reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Radio Złote Przeboje zaprasza do zabawy

dodano: 2020-10-27 02:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Radio Złote Przeboje Trwa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje (Agora) pod hasłem „Największe przeboje lat 80., 90., 00.”. Do zaplanowanych działań medialnych dołączyła akcja na Instagramie prowadzona z influencerami, takimi jak Honorata Skarbek „Honey”, Ewa Szabatin czy Sylwia Madeńska. Słuchacze i internauci mogą zaprezentować na zdjęciu swój „Total look a'la gwiazda dekady”, zamieszczając ujęcie na swoim profilu albo na instastory z odpowiednim hasztagiem.

Radio Złote Przeboje


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ich stylizacje i fotografie będą komentowane na antenie - od poniedziałku do piątku w porannej audycji Radia Złote Przeboje redakcja wskaże autora najbardziej kreatywnego zdjęcia, a na profilach stacji na Facebooku i Instagramie pojawi się repost fotografii.

Od początku października 2020 roku trwa nowa kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem „Największe przeboje lat 80., 90., 00.”. Na kreacjach reklamowych, które pojawiły się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej można zobaczyć prowadzących programy stacji - Odetę Moro („Najlepszy weekend”) i Kamila Baleję („Złote przeboje na dzień dobry”), w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi.

- Jako Radio Złote Przeboje fantastycznie bawiliśmy się z Odetą Moro i Kamilem Baleją w trakcie sesji fotograficznej do kampanii „Największe przeboje lat 80., 90., 00.” - mówią Piotr Jaroszewski i Marcin Tekień z Grupy Radiowej Agory (GRA). - Dlatego wspólnie z influencerami postanowiliśmy zaprosić zarówno fanów muzyki, jak i fanów mody z naszych ulubionych dekad do wspólnej zabawy wokół hashtagów „#RadioZłotePrzeboje_80_90_00” i „#RadioZłotePrzeboje_TotalLook” - dodają.


Jak informuje nadawca, aby dołączyć do zabawy Radia Złote Przeboje należy wykonać zdjęcie „Total look a'la gwiazda dekady” i zamieścić je na swoim profilu na Instagramie albo na instastory. Instagramowe stylizacje na jedną z gwiazd lat 80., 90. czy 00., opatrzone hasztagiem „#RadioZłotePrzeboje_TotalLook” i oznaczone „@radio_zlote_przeboje”, będą codziennie oceniane i komentowane w internecie oraz na antenie przez ekipę porannego programu Radia Złote Przeboje, zaś najciekawsze zgłoszenia zostaną wyróżnione muzycznymi nagrodami - na zwycięzców czekają głośniki JBL. Konkurs trwa do końca października br.

Za koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja influencer marketingowa Brandlift.

- Zaproszenie do współpracy z Radiem Złote Przeboje przyjęły Honorata Skarbek, Ewa Szabatin, Sylwia Madeńska i wiele innych fantastycznych osób - mówi Karina Hertel, dyrektor zarządzająca BrandLift. - Dla nas wszystkich współpraca z mediami Agory jest ciekawym i inspirującym doświadczeniem. Wiemy, że influencer marketing, szczególnie wspierany takimi narzędziami, jak nasze autorskie „#HashtagCircle”, potrafi być świetną platformą do prowadzenia długoterminowych strategii komunikacyjnych. Dlatego cieszy nas zaufanie Grupy Radiowej Agory i fakt, że postanowiła postawić na sprawdzonych partnerów biznesowych - dodaje.


Kampania reklamowa „Największe przeboje lat 80., 90., 00.” będzie prowadzona do czwartku, 19 listopada br. Reklamy Radia Złote Przeboje można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. gazeta.pl, Onet, Wirtualna Polska, Facebook i YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & Youme Studio.

W Radiu Złote Przeboje do końca października br. trwa także również konkurs o nazwie „80, 90, 2000”, w którym redakcja rozgłośni sprawdza wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, która udzieli trzech poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych (więcej tutaj).  
Kamil Baleja w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Kamil Baleja w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro jest prowadzącą program „Najlepszy weekend”, foto: Agora
Odeta Moro jest prowadzącą program „Najlepszy weekend”, foto: Agora


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...