W poniedziałek, 2 listopada 2020 roku pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda (Agora), a także konkurs antenowy dla słuchaczy („Pogodne popołudnie w Radiu Pogoda”). To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku br. redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek, 2 listopada Radio Pogoda zaprosi słuchaczy do udziału w nowym konkursie pod tytułem „Pogodni przez całe życie”. Zadaniem uczestników będzie ułożenie ze słów podawanych na antenie hasła świadczącego o tym, że są pogodni. Słowa do hasła będą podawane przez cały dzień, a rozwiązanie pojawi się po godzinie 16:00 w programie „Pogodne popołudnie w Radiu Pogoda” (więcej tutaj). Na zwycięzców zabawy czekają gadżety Radia Pogoda. Konkurs, który potrwa do piątku, 27 listopada br., będzie promowany na antenie, na stronie radiopogoda.pl i na profilach stacji w mediach społecznościowych.
Jednocześnie w poniedziałek, 2 listopada br. ruszą nowe działania reklamowe Radia Pogoda z hasłem „Pogodni przez całe życie”. Na kreacjach znalazły się zdjęcia słuchaczy stacji, którzy zgłosili się do akcji pod tym samym tytułem we wrześniu i październiku br. Spośród nadesłanych zgłoszeń, zawierających zdjęcia aktualne i sprzed lat - dowodzących pogody ducha odbiorców niezależnie od wieku, redakcja wybrała 5 zestawów i to właśnie one trafiły do kampanii Radia Pogoda (więcej tutaj).
Reklamy rozgłośni będzie można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Przepis na ogród”), internecie (onet.pl, wp.pl i Facebook) oraz na nośnikach AMS w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda. Zespół stacji będzie je wykorzystywać również na stronie radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na portalach społecznościowych Facebook i Instagram.
Kampanię przygotował zespół marketingu Grupy Radiowej Agory.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.