CNN International Commercial oraz Hyundai Motor Company nawiązały globalną współpracę i stworzyły wieloplatformową kampanię badającą innowacyjne rozwiązania w transporcie oraz mobilności, a także ich wpływ na nasze życie w przyszłości. Współpraca obejmuje również sponsorowanie przez firmę Hyundai Motor Company dwóch nowości programowych CNN International, takich jak „Saved by the future” oraz „Time Transformed”.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
CNN w ramach partnerstwa z firmą Hyundai Motor Company dostarczy kreatywne treści uwzględniające reklamę, branded content oraz inne rozwiązania sponsorskie. Jak informuje nadawca, aby wcielić w życie wizję marki dotyczącą mobilności zorientowanej na użytkownika, CNN opowie swojej globalnej publiczności angażujące i inspirujące historie. W celu dotarcia do głównych odbiorców Hyundaia, m.in. właścicieli samochodów elektrycznych i młodych rodzin z dziećmi, kampania CNN International Commercial będzie wspierana przez najnowsze technologie przetwarzania danych, a także odpowiednie narzędzia do targetowania.
W ramach kampanii branded contentowej powstały trzy filmy wyprodukowane przez Create, globalne studio należące do CNN International Commercial, przekazujące przesłanie Hyundaia na temat nowego paradygmatu elektryczności. Jak czytamy w opisie, stworzone w formie dokumentu filmy odkrywają nowe, życiowe możliwości i śledzą intrygujące podróże poszczególnych osób.
Współpraca obejmuje również sponsorowanie przez firmę Hyundai Motor Company dwóch nowości programowych - „Saved by the future” oraz „Time Transformed”. Drugi z programów będzie miał swoją premierę w CNN International, platformach internetowych stacji oraz w mediach społecznościowych. Seria skupi się na badaniu innowacji w transporcie i mobilności, które zmienią nasze miasta, gospodarki oraz społeczeństwo na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat. W programie CNN spotka się również z liderami w dziedzinie energii odnawialnej, zielonej mobilności, inteligentnego projektowania, biznesu oraz urbanistyki. Widzowie serię „Saved by the Future”, z prowadzącą Nicki Shields, mogą oglądać od października do grudnia br. (więcej tutaj)
- Technologia i innowacje są od zawsze dla CNN bardzo ważne, dlatego tym chętniej wyruszymy w tę pełną inspiracji i pomysłów podróż wraz z Hyundai Motor Company. Mamy nadzieję, że historie o nowych technologiach mobilnych, które opowiemy, zainspirują naszą globalną publiczność
- powiedział Rob Bradley, senior vice president, CNN International Commercial.
- Współpraca z CNN International Commercial będzie dla Hyundai Motor świetną okazją, aby podzielić się z szerszą publicznością naszym spojrzeniem na przyszłość mobilności. W ramach tej kampanii będziemy mogli pokazać korzyści, które płyną z elektromobilności dzięki IONIQ, naszej submarki pojazdów elektrycznych
- dodał Wonhong Cho, global chief marketing officer w Hyundai Motor Company.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.