Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Zespół Doradztwa Mediowego od lat dostarcza klientom wielomediowe rozwiązania, oparte na synergii mediów. Szerokie portfolio marek radiowych Agory daje wiele możliwości ogłoszeniodawcom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych wykorzystujących te marki w eterze i w internecie, a także z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z innymi mediami Agory. Jednym z najszybciej rozwijających się obszarów w strukturze Doradztwa Mediowego jest digital marketing. Od początku roku działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki - czytamy w komunikacie.
- Dynamiczny rozwój produktu i oferty reklamowej Doradztwa Mediowego to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym. Dzięki dedykowanemu zespołowi możemy tworzyć jeszcze więcej jak najlepszych rozwiązań dla klientów o różnych profilach i zasięgu prowadzonej działalności. Zamierzamy sukcesywnie rozwijać ten obszar, dlatego powołaliśmy nowe stanowisko w naszej strukturze - dyrektora rozwoju oferty internetowej, które objęła Joanna Garbaczewska
- mówi Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.
- W ramach usług internetowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie standardowe w formatach display i wideo oraz w formie audio - cyfrowego dźwięku, który upowszechnia się na masową skalę. Podążając za nowymi trendami, dostarcza klientom nośniki pozwalające na optymalizację działań reklamowych i korzysta z najnowszych technologii, które pozwalają na umieszczanie w internecie treści audio dopasowanych do profilu i preferencji słuchacza. Oferowane pakiety audio i wideo pozwalają na realizację kampanii zarówno lokalnych, jak i krajowych we wszystkich stacjach Grupy Radiowej Agory oraz na wybranych serwisach i streamach. Poza własnymi serwisami i aplikacjami Doradztwo Mediowe rekomenduje i pośredniczy także w zakupie powierzchni w serwisach grupy Gazeta.pl, zajmującej 6 miejsce w rankingu największych wydawców online w Polsce. Od kilku lat Doradztwo Mediowe pośredniczy także w zakupie reklam w modelu programatycznym w sieci GDN, prowadzeniu kampanii w SM oraz SEM. Mocną stroną Doradztwa Mediowego jest tworzenie rozwiązań niestandardowych, budujących wizerunek i świadomość marek. Do takich działań należą m.in. partnerstwa unikalnych audycji radiowych, natywne konteksty czy dedykowane podcasty. Doradcy spółki potrafią budować strategie marketingowe w oparciu o zróżnicowane kanały i formy komunikacji, dzięki temu spółka ma duże doświadczenie w realizacji kampanii spełniających różne cele: zasięgowe, wizerunkowe i efektywnościowe - czytamy w komunikacie.
- Jesteśmy przekonani, że dotychczasowa, konsekwentnie realizowana strategia inwestycji w rozwój produktów i oferty internetowej Doradztwa Mediowego oraz poszerzanie kompetencji całego, kilkudziesięcioosobowego zespołu sprzedaży zapewnią realizację jakościowych i efektywnych kampanii internetowych w każdym zasięgu, dla klientów lokalnych i krajowych, niezależnie od budżetu
- dodaje Adam Kościelski.
Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 roku jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej”. Od stycznia 2003 roku pełniła rolę menadżera do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. We wrześniu 2009 roku objęła stanowisko dyrektora sprzedaży prasy bezpłatnej w Agorze, a od 2013 pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl” - tytułu prasowego i serwisu internetowego, oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory. W 2015 roku zarządzała Działem Sprzedaży Czasopism Agory, odpowiadając za przychody prasowe i Internetowe. W Doradztwie Mediowym pracuje od września 2018 roku. Zanim objęła stanowisko dyrektora rozwoju oferty internetowej, odpowiadała za przygotowywanie i koordynację strategii wielomediowych dla klientów Doradztwa Mediowego.
Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się obsługą w zakresie budowania strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu Tok FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.