reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Zdalny pracownik - pakiet wsparcia od NetiaNext

dodano: 2020-11-16 03:17
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

Netia nie ma jak w sieci Jak poinformował operator, z myślą o wsparciu w zapewnieniu efektywnej i bezpiecznej pracy zdalnej - zwłaszcza w tych organizacjach, które nie posiadają własnych, rozbudowanych zasobów IT - Netia (grupa Cyfrowy Polsat) stworzyła elastyczne zestawy zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawy kompleksowych stanowisk komputerowych ze wsparciem IT pod nazwą „Zdalny pracownik”.

Netia schody wzrost


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Z naszych obserwacji wynika, że wiele firm, pomimo bardzo trudnej sytuacji epidemicznej, broni się przez umożliwieniem pracownikom pracy zdalnej, z powodu obaw o bezpieczeństwo danych oraz braku odpowiednich narzędzi komunikacyjnych i zasobów, które mogłyby wspierać pracujących zdalne. Problem ten dotyczy zwłaszcza podmiotów średniej wielkości, których skala działania nie uzasadnia budowania własnych, rozbudowanych struktur IT. Właśnie z myślą o takich organizacjach opracowaliśmy nowe promocyjne pakiety „Zdalny pracownik”

- powiedział Rafał Bakalarz, dyrektor sprzedaży B2B do spraw ICT.


Jak informuje operator, w zestawach promocyjnych „Zdalny pracownik” dostępne są cztery elastyczne pakiety zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawa sprzętu komputerowego wraz ze wsparciem technicznym, w cenach obniżonych do kilkudziesięciu procent. Bazowym i obligatoryjnym elementem jest pakiet Praca Zdalna, który obejmuje dzierżawę laptopów marki Dell, nielimitowane połączenia i bezpieczną, opartą na chmurze operatora, komunikację zintegrowaną, dostępną na dowolnym urządzeniu i z dowolnego miejsca (Netia Unified Communications). Pracę zdalną nieprzerwanie (w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) wspierają specjaliści IT, zapewniający fachową i nielimitowaną obsługę systemów informatycznych na komputerach pracowników, przy stałym, w pełni przewidywalnym i niskim abonamencie miesięcznym (Netia IT Support).

Pakiet bazowy pracy zdalnej można rozbudowywać o kolejne nowoczesne usługi komunikacyjne (zebrane w pakiecie Lepsza Komunikacja), począwszy od systemu wideokonferencyjnego (Netia Video Anywhere), poprzez rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami (Netia Contact Center), po komunikację bezprzewodową (Netia WIFI) i w pełni zintegrowane z rozwiązaniem Netia UC - usługi mobilne (Netia Mobile).

Kolejnym zestawem, wchodzącym w skład promocji jest „Bezpieczeństwo”, a w nim usługi zapewniające bezpieczeństwo danych przesyłanych wewnątrz organizacji (Netia Managed UTM, Netia Data Safe), chroniące zasoby poszczególnych organizacji przed zagrożeniami płynącymi z internetu (Netia DNS Shield), a także usługa automatycznego backupu w chmurze (Netia Data Protection).

Do oferty bazowej, zawierającej m.in. komputery przenośne wraz z obsługą zdalną, dołączyć można pakiet „Niezawodny sprzęt” z ofertą dzierżawy na atrakcyjnych warunkach monitorów firmy Dell oraz sprzętu audio-wideo od Logitech (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii IPTV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Nagrywarka 4K UHD HyperCap II Duo

Nagrywarka (grabber) i streamer sygnału HDMI w wysokiej jakości, bezpośrednio...

1 990 zł Więcej...

Odbiornik TechniSat DIGIPLUS UHD S

DIGIPLUS UHD S to najnowszy flagowy dekoder uznanej, niemieckiej firmy...

1 190 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

299 zł Więcej...