reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

STS oficjalnym sponsorem transmisji Nine to Five

dodano: 2020-11-16 07:28 | aktualizacja: 2020-11-16 10:27
autor: Łukasz Knapik | źródło: STS

Nine to Five Firma bukmacherska STS została oficjalnym sponsorem polskiej transmisji esportowych rozgrywek „Counter-Strike: Global Offensive” - Nine to Five 6 oraz Nine to Five 7. W rozgrywkach weźmie udział sześć polskich ekip - Honoris, Avez, X-kom Ago, Izako Boars, Wisła All in! Games Kraków oraz Pact. Transmisje z rozgrywek będą dostępne na kanale Twitch.tv. W zaplanowanych na listopad i grudzień br. rozgrywkach rywalizować będzie ze sobą 28 drużyn z top 40 światowego rankingu.

Nine to Five


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- STS konsekwentnie zwiększa skalę działalności w obszarze esportu - rozwijamy ofertę, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom graczy, a także wspieramy rodzimą scenę w dalszym rozwoju i profesjonalizacji. Sponsorujemy istotne dla fanów wydarzenia, turnieje i transmisje z udziałem najwyżej notowanych polskich formacji

- mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.


Transmisje z rozgrywek Nine to Five 6 oraz Nine to Five 7 z udziałem polskich zespołów będą dostępne na kanale Twitch.tv. Pula nagród w turnieju wynosi 50 tys. dolarów na każdą edycję.

Nine to Five 6 oraz Nine to Five 7 to kolejne transmisje, których sponsorem jest STS. W ubiegłym roku bukmacher był zaangażowany w sponsoring Charleroi Esport 2019, a wcześniej także FaceIT Major London oraz Berlin Major, V4 Future Sports Festival, finały ESL Mistrzostw Polski (więcej tutaj) oraz We Play! Forge Masters.

- STS konsekwentnie inwestuje w rozwój i profesjonalizację rodzimego esportu. Bukmacher jest sponsorem Pawła Mocka „Innocenta” - zawodnika „Counter-Strike: Global Offensive”, który grał w najpopularniejszych polskich i zagranicznych zespołach. To pierwszy taki przypadek, gdy bukmacher wsparł indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w „Counter-Strike: Global Offensive”. Firma zdecydowała się także na współpracę z Damianem Ziają „Nervariena”, jednym z najpopularniejszych influencerów polskiej sceny „League of Legends”. W minionych sezonach firma wspierała Polską Ligę Esportową - jedne z ważniejszych rozgrywek „Counter-Strike: Global Offensive” w kraju - oraz drużyny esportowe Izako Boars, Devils.one, Avez Esport i X-kom Ago. STS włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy czołowymi polskimi drużynami „Counter-Strike: Global Offensive” - czytamy w komunikacie (więcej tutaj i tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Esport


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...