W niedzielę, 6 grudnia br. o godz. 18:45 na antenie telewizji Polsat zostanie wyemitowany blok reklamowy („Mikołajkowy blok reklamowy”), z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Przez 24 lata objęła ona swoją pomocą ponad 36 tysięcy dzieci. W spotach w świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący program „Twoja twarz brzmi znajomo” (w kanałach Super Polsat i Polsat Rodzina). Borą w nich udział także Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała („Wydarzenia” w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2).
Telewizja Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- 6 grudnia to przedsmak magii Bożego Narodzenia i pierwsze prezenty, które dzieci znajdują o poranku obok swoich łóżek. Od siedemnastu lat to również dzień, w którym każdy z nas, kto włączy o godzinie 18:45 Polsat, przywdziewa niewidzialną, czerwoną czapkę świętego Mikołaja i pomaga chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. A to wszystko oczywiście za sprawą „Mikołajkowego bloku reklamowego”, organizowanego przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji udało się zebrać ponad 20 milionów złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - informuje nadawca.
Od soboty, 21 listopada br. w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat będą emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia, zachęcające widzów do obejrzenia „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Autorzy spotu pokazują w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci. W produkcji widzowie zobaczą animowane renifery, przygotowane przez studio Orka. W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat.
Oczywiście nie mogło zabraknąć świętego Mikołaja, w którego rolę w tej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący program „Twoja twarz brzmi znajomo” (emisja w kanałach Super Polsat i Polsat Rodzina - więcej tutaj). W spotach zachęcających do obejrzenia „Mikołajkowego bloku reklamowego” biorą udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat, oraz Jarosław Gugała, gospodarz programu „Wydarzenia” (emisja w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj).
- Włącz Polsat 6 grudnia o godzinie 18:45. Ten prosty gest już od siedemnastu lat ma niesamowitą moc. Dzięki niemu Fundacja Polsat może wspierać między innymi leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych. Za tę ogromną pomoc dziękujemy wszystkim widzom, którzy co roku tak licznie zasiadają przed telewizorami, żeby obejrzeć „Mikołajkowy blok reklamowy”. W tej edycji mamy drobną zmianę: nasz etatowy Mikołaj - pan Krzysztof Kowalewski - który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki „urlop”. Ale znalazł idealne zastępstwo: swojego przyjaciela, Piotra Gąsowskiego
- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej Ipla, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją prawie 37 tys. małych pacjentów i wsparła finansowo 1 725 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 250 501 703,59 złotych (dane za Cyfrowym Polsatem) (więcej tutaj).
„Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja w niedzielę, 6 grudnia 2019 roku o godz. 18:45 w telewizji Polsat.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.