reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

17. „Mikołajkowy blok reklamowy” w Polsacie

dodano: 2020-11-18 02:14 | aktualizacja: 2020-11-23 11:03
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat/satkurier.pl

Mikołajkowy Blok Reklamowy W niedzielę, 6 grudnia br. o godz. 18:45 na antenie telewizji Polsat zostanie wyemitowany blok reklamowy („Mikołajkowy blok reklamowy”), z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Przez 24 lata objęła ona swoją pomocą ponad 36 tysięcy dzieci. W spotach w świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący program „Twoja twarz brzmi znajomo” (w kanałach Super Polsat i Polsat Rodzina). Borą w nich udział także Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała („Wydarzenia” w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2).

Telewizja Polsat
17 Mikołajkowy Blok Reklamowy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- 6 grudnia to przedsmak magii Bożego Narodzenia i pierwsze prezenty, które dzieci znajdują o poranku obok swoich łóżek. Od siedemnastu lat to również dzień, w którym każdy z nas, kto włączy o godzinie 18:45 Polsat, przywdziewa niewidzialną, czerwoną czapkę świętego Mikołaja i pomaga chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. A to wszystko oczywiście za sprawą „Mikołajkowego bloku reklamowego”, organizowanego przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji udało się zebrać ponad 20 milionów złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - informuje nadawca.

Od soboty, 21 listopada br. w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat będą emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia, zachęcające widzów do obejrzenia „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Autorzy spotu pokazują w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci. W produkcji widzowie zobaczą animowane renifery, przygotowane przez studio Orka. W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat.

Oczywiście nie mogło zabraknąć świętego Mikołaja, w którego rolę w tej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący program „Twoja twarz brzmi znajomo” (emisja w kanałach Super Polsat i Polsat Rodzina - więcej tutaj). W spotach zachęcających do obejrzenia „Mikołajkowego bloku reklamowego” biorą udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat, oraz Jarosław Gugała, gospodarz programu „Wydarzenia” (emisja w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj).
 

- Włącz Polsat 6 grudnia o godzinie 18:45. Ten prosty gest już od siedemnastu lat ma niesamowitą moc. Dzięki niemu Fundacja Polsat może wspierać między innymi leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych. Za tę ogromną pomoc dziękujemy wszystkim widzom, którzy co roku tak licznie zasiadają przed telewizorami, żeby obejrzeć „Mikołajkowy blok reklamowy”. W tej edycji mamy drobną zmianę: nasz etatowy Mikołaj - pan Krzysztof Kowalewski - który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki „urlop”. Ale znalazł idealne zastępstwo: swojego przyjaciela, Piotra Gąsowskiego

- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej Ipla, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją prawie 37 tys. małych pacjentów i wsparła finansowo 1 725 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 250 501 703,59 złotych (dane za Cyfrowym Polsatem) (więcej tutaj).
 
„Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja w niedzielę, 6 grudnia 2019 roku o godz. 18:45 w telewizji Polsat.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

LNB Octo Fuba DEK 817 LTE

Markowy konwerter 8-wyjściowy Fuba to najwyższej jakości urządzenia tego typu...

265 zł Więcej...

Uchwyt masztu do krokwi

uchwyt masztu do krokwi

130 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,0m w wersji v2.1 dla...

49 zł Więcej...