Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Salto wystartowała 20 października 2020 roku, oferując dostęp do około 20 kanałów telewizyjnych na żywo, a także dobrze znanych seriali, takich jak „Fargo”, „Zwariowany świat Malcolma”, „On, ona i dzieciaki”, „Buffy. Postrach wampirów”, „Gotowe na wszystko”, czy francuskie „Scènes de mènages”, „L'amour est dans le pré” i wiele innych na dwa dni przed transmisją telewizyjną.
Thomas Follin, dyrektor generalny
Salto, odmówił komentarza na temat liczb, ale powiedział dla dziennika
Le Figaro, że użytkownicy spędzają średnio dwie godziny dziennie na platformie oraz dwie i pół godziny w weekendy.
25% użytkowników ma ponad 50 lat, a 60% to osoby w wieku od 25 do 49 lat. Zwykle użytkownicy mają do dyspozycji 6 ekranów, a 25% odbioru odbywa się przez telewizor.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.