dodano: 2020-12-02 19:43 | aktualizacja:
2020-12-02 20:36
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Discovery/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy bardzo intensywnie nad stworzeniem i uruchomieniem discovery+. Zaangażowaliśmy w ten projekt wszystkie nasze siły i zasoby strategiczne - naszych partnerów dystrybucyjnych i reklamowych na całym świecie, nasze marki, nasze gwiazdy. W serwisie znajdzie się najbogatsza oferta treści VOD i szeroka oferta programów oryginalnych, wyprodukowanych specjalnie na potrzeby tej platformy. Dzięki discovery+ stajemy się na świecie platformą numerem jeden w kategorii „non-scripted”, zapewniając widzom wyjątkową, klarownie zaprezentowaną i zróżnicowaną ofertę programów lifestylowych i dokumentalnych, którą będą mogli cieszyć się w swoich domach i na urządzeniach przenośnych. Wierzymy, że discovery+ jest idealnym uzupełnieniem istniejącej oferty streamingowej i niezmiernie cieszymy się na współpracę z firmą Verizon, dzięki której nasze fantastyczne programy trafią do jej klientów
- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery, Inc.
Discovery+ w Stanach Zjednoczonych od 4 stycznia 2021 roku
W Stanach Zjednoczonych
discovery+ będzie oferować szeroki wybór produkcji własnych z następujących kategorii tematycznych: lifestyle i związki; dom i jedzenie; kryminalne zagadki; zjawiska paranormalne; przygoda i historia naturalna, a także wiedza, technologia i środowisko.
Na rynku amerykańskim użytkownicy discovery+ otrzymają w jednym miejscu dostęp do ponad 55 000 odcinków serii o różnorodnej tematyce, ponad 2 500 bieżących programów i klasyków z portfolio kultowych kanałów Discovery, w tym HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel oraz Animal Planet. Będą mogli również obejrzeć nowe serie z udziałem popularnych osobowości, takich jak Chip i Joanna Gaines, Will Packer i Kevin Hart, Bobby Flay i Giada De Laurentiis, Amy Schumer, Carla Hall, David Schwimmer, Sir David Attenborough, Ben Napier, Sebastian Maniscalco i wielu innych.
Discovery+ będzie dostarczać także najlepsze treści z gatunku non-fiction kanałów
History i
Lifetime, należących do
A&E Networks, w tym ponad 1 500 odcinków popularnych serii:
Pierwsze 48 godzin, Bring It, Dance Moms, Ice Road Truckers: Drogi śmierci, Gwiazdy lombardu, Starożytni kosmici, Wojny magazynowe, 60 Days, Intervention czy
Ghost Hunters.
Platforma udostępni również ogromną kolekcję programów przyrodniczych. W tej kategorii główną atrakcją będzie wyłączny dostęp online do oferty programów produkowanych przez
BBC, m.in.
The Mating Game, Planeta Ziemia oraz
Błękitna Planeta, a także treści produkcji The Dodo. W tworzeniu programów discovery+ wesprą największe organizacje ekologiczne na świecie, w tym The Explorers Club, NRDC (Natural Resources Defense Council), The Nature Conservancy, Oceana i World Wildlife Fund.
W przypadku bezpośredniej subskrypcji, discovery+ będzie dostępne w Stanach Zjednoczonych w cenie
od 4,99 dol. miesięcznie, a wersja bez reklam za 6,99 dol. miesięcznie. Każde konto będzie zawierało do pięciu profili użytkowników i cztery jednoczesne strumienie.
Discovery+ w Polsce już od grudnia 2020 roku
W poszczególnych krajach oferta D2C Discovery ma się rozwijać dzięki ogromnej bibliotece treści w lokalnych językach oraz bogatej ofercie relacji sportowych na żywo.
Jeszcze w 2020 roku discovery+ ma być dostępne także w Polsce w ramach oferty player.pl. W 2021 roku planowane jest uruchomienie platformy na ponad 25 kluczowych rynkach, w tym m.in. w krajach skandynawskich, we Włoszech, Holandii i Hiszpanii. Serwis pojawi się również w Ameryce Południowej m.in. w Brazylii oraz w niektórych krajach Azji.
Od zeszłego miesiąca discovery+ działa w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie głównym partnerem serwisu został
Sky. Abonenci Sky Q mogą w ramach subskrypcji korzystać z discovery+ bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy. We Włoszech partnerem discovery+ będzie
TIM.
Na rynkach w Europie, gdzie discovery+ zostanie uruchomione w 2021 roku, w ofercie serwisu znajdzie się kolekcja
Eurosportu, w tym m.in.: tenisowe turnieje Wielkiego Szlema, kolarskie Grand Tours, sporty motorowe, piłka nożna oraz sporty zimowe. Podczas letnich Igrzysk Olimpijskich* w Tokio w 2021 r. discovery+ będzie jedynym miejscem online, w którym kibice obejrzą każdą minutę tego wydarzenia - zarówno na żywo, jak i na życzenie.
Discovery inspiruje i rozwija pasje, ciesząc się lojalnością swoich widzów na niespotykaną skalę. Od wielu lat przedstawiamy odbiorcom z najdalszych zakątków świata historie i postacie, które stają się im niezwykle bliskie i zdobywają ich serca. Teraz dzięki wdrożeniu naszej globalnej i lokalnej strategii oraz wykorzystaniu naszego modelu działania, zabierzemy widzów rozproszonych po całym globie do całkiem nowego, fascynującego świata treści dokumentalno-rozrywkowych
- powiedział JB Perrette, prezes i dyrektor generalny Discovery International.
* Prawa do transmisji z Igrzysk Olimpijskich nie obejmują Rosji. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk Tokio 2020 we Francji i Wielkiej Brytanii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.