Na Ukrainie uruchamianie kanałów telesprzedaży staje się coraz bardziej popularnym zjawiskiem. Niektóre firmy, które dotąd specjalizowały się w sprzedaży produktów przez Internet, zaczęły zdobywać nowe doświadczenia tworząc telewizję i sprzedając przez telewizję. I nie przeszkadza temu nawet koronawirus...
Распакуй ТВ
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Firma Raspakuy TV, która uruchomiła w listopadzie swój całodobowy kanał telezakupowy Rozpakuy TVna satelicie Astra 4A (4,8°E), teraz rozpoczęła transmisję Rozpakui 2. Druga stacja emituje obecnie zawartość oryginalnej stacji, ale nazwana identyfikacja przekazu może świadczyć o starcie kolejnego kanału tego samego nadawcy.
Raspakuy prezentuje na antenie szeroki wybór produktów dla aktywnego wypoczynku i turystyki, domu i ogrodu, kosmetyki i perfumy, odzież, biżuterię i zegarki, produkty dla urody, zdrowia i pielęgnacji ciała, a także akcesoria samochodowe.
Podobnie szeroki wachlarz towarów zawiera stacja Provence, uruchomiona na początku października br. z satelity Amos 3 (4°W). Skupia się ona na tekstyliach własnej produkcji, np. kuchennych (obrusy, serwetki, fartuchy, ręczniki, poduszki na krzesła), łazienkowych (szlafroki, ręczniki, kosze na pranie), do sypialni (komplety pościeli, poszewki na kołdry i poduszki), a także na zasłonach, odzieży damskiej i męskiej, torbach, kosmetyczkach czy produktach do wystroju domu.
Uruchomiony w podobnym czasie, ale z satelity Astra 4A (4,8°E) kanał Sonata TV prezentuje kolczyki, pierścionki, łańcuszki, bransoletki, wisiorki, broszki, naszyjniki, koraliki i zegarki. Zbliżony asortyment można też znaleźć w kanałach Karavan TV i Natali.