reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

UPC Polska nagradza zwycięzców „Think Big” 7

dodano: 2020-12-11 05:11 | aktualizacja: 2020-12-11 20:54
autor: Łukasz Knapik | źródło: Liberty Global

UPC Polska UPC Biznes „Think Big” Jurorzy UPC Polska (Liberty Global) „Think Big: Think Digital” wybrali zwycięzców tegorocznej edycji programu dla „innowacyjnych przedsiębiorców, innowatorów społecznych oraz autorów najbardziej inspirującej transformacji cyfrowej w pełnym wyzwań czasie pandemii koronawirusa”. Zwycięzcą w kategorii „Think Digital” został BillTech, a w kategorii „Think Social” - Associated Apps. Za „Najbardziej inspirującą transformację” uznano InPost. Oficjalny patronat nad programem objęło Ministerstwu Rozwoju, Pracy i Technologii.

UPC Polska UPC Biznes „Think Big”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, tegoroczna edycja „Think Big” była odpowiedzią na bieżące wyzwania biznesowe i społeczne, jakie przyniosła pandemia koronawirusa. Główną ideą było wspieranie młodych i innowacyjnych przedsiębiorstw, jak również zaprezentowanie szerszemu gronu potencjału oferowanych, cyfrowych rozwiązań, dla firm, społeczności lokalnych czy klientów indywidualnych. Laureatów ogłoszono podczas wirtualnej gali inauguracyjnej zorganizowanej przy współpracy z Onet i „Business Insider”. Pula nagród finansowych tegorocznej edycji programu „Think Big: Think Digital” to 100 000 zł. Zwycięzcy otrzymali bonus finansowy o wartości 50 000 zł oraz unikalną możliwość pilotażowego wdrożenia swojego rozwiązania lub jego rozwój (więcej tutaj).

- Zwycięzcy siódmej edycji programu „Think Big” to inspirujące przykłady uwolnienia potencjału cyfrowych rozwiązań dla biznesu, społeczności oraz jednostek. W tym roku koncentrowaliśmy się na wyzwaniach oraz szansach wynikających z pandemii i przyciągnęliśmy rekordową liczbę uczestników oraz partnerów. Pandemia znacząco przyspieszyła cyfrową transformację. Dlatego w przyszłym roku uruchamiamy Fundusz Think Big, którego celem będzie wsparcie co najmniej 1000 przedsiębiorców i firm dzięki wysokiej jakości platformie do szybkiego zdobywania umiejętności cyfrowych

- mówi Robert Redeleanu, prezes UPC Polska.


W nowo powstałej kategorii „Think Digital”, której partnerem było UPC Biznes, poszukiwano „rozwiązań pozwalających małym i średnim firmom wykorzystać cyfrowe rozwiązania w post-pandemicznej rzeczywistości”. Decyzją jury zwyciężył BillTech, czyli ekosystem płatności łączący klientów, usługodawców i banki. Rozwiązanie zrzesza w jednym miejscu setki wystawców faktur. Może ułatwić wykonywanie płatności cyklicznych oraz zaoszczędzić czas na realizowanie przelewów. Nie ma potrzeby logowania się do wielu kont, aby opłacać bieżące rachunki telekomunikacyjne, zobowiązania bankowe czy zakupy. Użytkownicy mają możliwość szybkiego opłacania rachunków i analizowania swoich wydatków korzystając z jednej platformy.

- W UPC Biznes wierzymy, że cyfryzacja tworzy dla przedsiębiorstw przestrzeń do wymyślania innowacyjnych rozwiązań, lepszego i szybszego dostosowywania do zmiennych warunków oraz przyspiesza ich rozwój. Naszym celem jest stanie się prawdziwym partnerem na ich drodze do odnalezienia najlepiej dopasowanych cyfrowych rozwiązań i rozpoznanie prawdziwego potencjału, jakim z ich pomocą mogą dysponować.

- mówi Ildiko Bodon, VP, UPC Biznes.



UPC Polska razem z Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) nagrodzili innowatorów społecznych w ramach kategorii „Think Social”. Zwycięzcą okazał się projekt Associated Apps, który działa na rzecz znoszenia barier i wyrównywaniu szans społecznych z wykorzystaniem nowych technologii. Jurorzy docenili fakt, że oferowane rozwiązanie poprawia jakość życia osobom niewidomym, usprawniając ich poruszanie się oraz zwiększa niezależność. Narzędzie umożliwia lepszą nawigację w miejscach publicznych oraz budynkach. To kolejny projekt walczący z wykluczeniem społecznym odpowiadający na bieżące potrzeby słabszych.

- Fundacja PFR już po raz drugi zaangażowała się w projekt „Think Big”. Wspieramy innowacje społeczne i edukujemy młode pokolenie na przyszłych innowatorów. Wybór zwycięzcy był niezwykle trudny, bo każdy z finałowych projektów zasługiwał na nagrodę! Associated Apps zaproponował rozwiązania dla wyjątkowej grupy społecznej jaką są osoby niewidome, a zaangażowanie w projekt różnych instytucji kultury, handlu itp. mamy nadzieję, że „otworzy oczy” na problem dostępności usług społecznych dla niewidomych i niwelowaniu barier

- mówi Magdalena Grzankowska, prezes zarządu Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju.


W kategorii „Think Transformation” UPC Polska wraz z głównym partnerem Fundacją Digital Poland wyróżnili korporację, która „odznaczyła się najbardziej inspirującą transformacją cyfrową”. Doceniono InPost, który nie tylko na nowo zdefiniował swój biznes, ale poddał go szybkiej transformacji cyfrowej, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby społeczeństwa. Pojawiły się nowe, innowacyjne usługi, zwiększona funkcjonalność aplikacji umożliwiającej kontakt z kurierem za pomocą komunikatorów oraz paczki bezkontaktowe. Jury zwróciło również uwagę na szybką ekspansję i zwiększenie ilości Paczkomatów do dziewięciu tysięcy, co przełożyło się na dostępność usług w najmniejszych regionach. Nowe skrzynki pojawiły się nie tylko w miastach, ale i na terenach wiejskich.

- Jako firma najszybciej na rynku zrozumieliśmy, że królem logistyki jest technologia. Dlatego nie myślimy o InPost w kategoriach firmy logistycznej ale technologicznej. Sukcesywnie więc wprowadzamy nasze autorskie rozwiązania wspomagające naszych klientów. W efekcie zintegrowana oferta produktowa zapewnia najlepszy UX, nieskromnie powiem, że w tym jesteśmy innowatorem na skalę światową. Cieszy nas, że nasze rozwiązania znajdują uznanie i w imieniu wszystkich pracowników dziękuję za to wyróżnienie

- mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes firmy InPost.

- Pandemia udowodniła jak ważne było obranie kierunku na innowacyjną gospodarkę. Firmy funkcjonujące w sposób innowacyjny są bardziej elastyczne i szybciej dostosowują się do zmian na rynku i w konsekwencji lepiej odpowiadają na potrzeby klientów. Na koronakryzysie wygrywają te firmy, które błyskawicznie wdrażają cyfrowe strategie. Wykorzystują one technologie do zmiany łańcuchów dostaw, wprowadzenia całkowicie nowych kanałów sprzedaży oraz wykorzystania sztucznej inteligencji i analiz do poszukiwania inteligentniejszych, zrównoważonych i bardziej zyskownych sposobów działania. Takimi zdolnościami wykazały się firmy nagrodzone w programie „Think Big: Think Digital”, który swoim patronatem objęło Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

- mówi Robert Tomanek, wiceminister rozwoju, pracy i technologii.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polskie kablówki


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Uchwyt masztu do krokwi

uchwyt masztu do krokwi

130 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

79 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

125 zł Więcej...