- Pierwszy sezon, który z entuzjazmem został przyjęty na polskim rynku, zmienił postrzeganie osób z zespołem Downa. W trakcie wyprawy bohaterowie skonfrontowali się z niesprawiedliwymi stereotypami i pokazali, że chcą żyć w pełnoprawny sposób - informuje nadawca.
- Po pierwszym sezonie chciałem, żeby chociaż jedna osoba zmieniła nastawienie do ludzi z zespołem Downa. Okazało się, że jest nas o wiele więcej. Ten program udowodnił, że jesteśmy w stanie zmienić świat, jeśli jesteśmy w stanie zmienić perspektywę i myśleć inaczej, niż myślimy na co dzień. To był skok do głębokiej wody, a zarazem coś, w czym chcę uczestniczyć, bo każdy dzień w obecności osób z zespołem Downa jest nieprawdopodobnym i kształcącym doświadczeniem
- komentuje Przemysław Kossakowski.
- W tym niełatwym roku udało się zrealizować drugi sezon wyjątkowego programu. „Down the road” to fantastyczny projekt, który chwyta za serce i zaraża optymizmem. Cieszę się, że tym razem premierowe odcinki pokażemy właśnie w Playerze. Jestem przekonany, że tej zimy bohaterowie ponownie dostarczą wszystkim wielu wzruszeń
- komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera.
'SAT Kurier' abonament za 2021 rok
Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2021 r. z wysyłką...
89 zł Więcej...'SAT Kurier' - 3-4/2020 wersja limitowana
Limitowana edycja SAT Kuriera 3-4/2020 - 1 egz., który otrzymają...
25 zł Więcej...Odbiornik GiGaBlue UHD UE 4K
Najtańszy na rynku odbiornik 4K z podwójną głowicą FBC DVB-S2X...
990 zł Więcej...