Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Niesforny chłopiec, którego tak doskonale zagrał Macaulay Culkin, gości na antenie Polsatu od grudnia 2000 roku i zapewne nikt już nie wyobraża sobie wigilijnego wieczoru bez jego przygód. Tradycją Polsatu od wielu lat są też koncerty, podczas których gwiazdy polskiej sceny muzycznej prezentują polskie kolędy. W tym roku
„Kevin...” był gościem w domach w wigilijny czwartek o godz. 20:00, a następnie w bożonarodzeniowy piątek o godz. 16:30.
Jak co roku, 24 grudnia, w Wigilię Bożego Narodzenia, na antenie telewizji Polsat pokazano kilka programów muzycznych typowo świątecznych. Dwa premierowe koncerty tego dnia to:
„Golec uOrkiestra. Kolędowanie z Janem Pawłem II” (godz. 15:50), będący zwieńczeniem przypadających w tym roku obchodów 100. rocznicy urodzin Papieża Polaka, i
„Wielkie kolędowanie z Polsatem”, zarejestrowane we wnętrzach sanktuarium w Mariańskim Porzeczu (godz. 16:45) Obie te premiery spotkały się z życzliwym przyjęciem widzów Polsatu. To pasmo osiągnęło wynik prawie 17 proc. w grupie 4+ i ponad 20 proc. w grupie komercyjnej. Telewizja Polsat wygrała cały wigilijny czwartek, bo w grupie komercyjnej stacja zgromadziła udziały w rynku na poziomie: 14 proc. (4+) i 18 proc. (16-49).
Emitowany w Wigilię w TVP1 koncert
„Gdy się Chrystus rodzi… kolędy na Jasnej Górze” (godz. 17:30) oglądało 2,1 mln (udziały 21,8 proc.). Składający się dwóch części koncert
„Gwiazdy kolędują w Zakopanem - świąteczny koncert pod patronatem Pary Prezydenckiej” również przyciągnął liczna widownię. Pierwszą część wyemitowaną w Wigilię (godz. 21:10) obejrzało 1,5 mln (udziały 11 proc.), natomiast drugą część 25 grudnia (godz. 17:30) oglądało 1,6 mln osób, udziały wyniosły 13,4 proc.
Natomiast pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, czyli piątek oraz niedziela, zamykająca ten wyjątkowy weekend, to dni, w które telewizja Polsat notowała najwyższe procentowe udziały w rynku wśród widzów grupy komercyjnej w naszym kraju. 25 grudnia było to średnio ponad 11 proc., a 27 grudnia - ponad 8 proc.
Biorąc pod uwagę średnią oglądalność 4 dni tego okresu,
Polsat wygrał w grupie komercyjnej (10,5 proc.), natomiast zajął 2. pozycję za
TVP1 wśród wszystkich widzów oglądających telewizję w naszym kraju (z wynikiem: ponad 8 proc.).
Dokument poświęcony
Krzysztofowi Krawczykowi w pierwszy dzień świąt w TVP1 (godz. 21:00) obejrzało średnio 3,1 mln osób (udziały 21,9 proc.). Natomiast świąteczny odcinek programu
„Rolnik szuka żony” śledziło średnio 3,6 mln widzów przy udziałach 23,2 proc. i była o 21,9 proc. wyższa w porównaniu z odcinkiem świątecznym w 2019 roku.
Premierowy odcinek serialu TVP1
„Osiecka” o życiu i twórczości Agnieszki Osieckiej zobaczyło średnio 2,7 mln widzów, a udziały kształtowały się na poziomie 18,3 proc. Z kolei 26 grudnia TVP2 (godz. 20:00) zaprosiła widzów na jubileuszowy koncert zespołu
Boys, który obejrzało 1,7 mln osób (udziały 12 proc.).
Kolejna okazja na spotkanie z Kevinem na antenie Telewizji Polsat nadarzy się już wkrótce. Druga część opowieści o jego świątecznych, równie zabawnych co dramatycznych przeżyciach to
„Kevin sam w Nowym Jorku”. Ten przebój - zarówno kinowy, jak i telewizyjny - również zawsze z powodzeniem gości na antenach Polsatu. Najbliższy pokaz odbędzie się w noworoczny piątek, 1 stycznia 2021 roku o godz. 20:00 oraz w niedzielę, 3 stycznia o godz. 12:45.
Dane: Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.