- Nieustannie analizujemy światowy rynek praw mediowych i rozwijane narzędzia pod kątem możliwości efektywnego docierania z naszą ofertą praw mediowych do jeszcze szerszej grupy nadawców. Jak pokazuje doświadczenie, naszą ligą interesują się kibice z rożnych krajów. Cały czas szukamy więc możliwości zaistnienia na nowych rynkach. Chcemy przy tym jeszcze bardziej ułatwić zagranicznym nabywcom praw mediowych dostęp do transmisji rozgrywek Ekstraklasy i współpracy z nami. Content Arena to innowacyjna platforma, która szybko się rozwija i pozyskuje kolejnych partnerów - zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Obecność na niej wpisuje się w naszą strategię zwiększania zasięgu i dostępności rozgrywek w coraz większej liczbie krajów także za pośrednictwem zewnętrznych partnerów. Nie możemy bowiem zapominać, że wszystkie nasze mecze są dostępne „live” w każdym zakątku świata, z wyjątkiem krajów objętych wyłącznymi licencjami, poprzez Ekstraklasa.TV. Ten serwis również będziemy dalej rozwijać
- mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy.
- Content Arena z wielkim zadowoleniem rozpoczyna współpracę z polską Ekstraklasą - nie możemy się doczekać wykorzystania naszej wiedzy technologicznej do usprawnienia i digitalizacji procesów związanych ze sprzedażą praw mediowych Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że przy wykorzystaniu rozwiązania Content Arena Manager, działalność ligi w tym zakresie będzie jeszcze bardziej efektywna, co także da jeszcze lepszy efekt finansowy
- mówi Lukas Zajancauskas, dyrektor strategii i rozwoju biznesu Content Arena.