1 410 000 złotych - tyle wyniósł dochód z bożonarodzeniowego bloku reklamowego wyemitowanego w piątek, 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Wilno i TVP Info). W akcji charytatywnej „Reklama dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- „Reklama dzieciom 2020” pokazała, że mimo niełatwej rzeczywistości, także pod względem ekonomicznym, nadal potrafimy i chcemy się dzielić z potrzebującymi. Wsparcie tegorocznej akcji reklamowej to doskonałe świadectwo tego, że można być razem mimo obowiązującego dystansu czy innych przeciwności losu. Cieszymy się i jesteśmy bardzo wdzięczni, że nasi reklamodawcy okazali się niezwodnymi partnerami w trudnym czasie, również w zakresie działań charytatywnych
- mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP, koordynującego sprzedaż czasu reklamowego w ramach akcji „Reklama dzieciom”.
Telewizja Polska od 1993 roku wspiera potrzebujące dzieci. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych.
W tegorocznym gronie darczyńców, którzy wsparli akcję „Reklama dzieciom”, wykupując czas antenowy w dedykowanym bloku reklamowym, znalazły się firmy: Cinkciarz.pl Marketing, Grupa Maspex, Lidl, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie, Procter & Gamble DS Polska, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.
Jak informuje nadawca, dochód z dwudziestej ósmej akcji charytatywnej „Reklama dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej, które do akcji zakwalifikuje komisja do spraw darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana na stronie internetowej akcji (przejdź na stronę).
Dzięki „Reklamie dzieciom” w 2019 roku TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad stu organizacjom. Zebrane pieniądze przeznaczono na m.in.: wyposażenie sal rehabilitacyjnych i edukacyjnych, realizację programów terapeutycznych oraz zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej oraz organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych (dane za TVP) (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.