reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

TVP podsumowuje 28. edycję „Reklamy dzieciom”

dodano: 2021-01-16 13:42
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom” 1 410 000 złotych - tyle wyniósł dochód z bożonarodzeniowego bloku reklamowego wyemitowanego w piątek, 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Wilno i TVP Info). W akcji charytatywnej „Reklama dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- „Reklama dzieciom 2020” pokazała, że mimo niełatwej rzeczywistości, także pod względem ekonomicznym, nadal potrafimy i chcemy się dzielić z potrzebującymi. Wsparcie tegorocznej akcji reklamowej to doskonałe świadectwo tego, że można być razem mimo obowiązującego dystansu czy innych przeciwności losu. Cieszymy się i jesteśmy bardzo wdzięczni, że nasi reklamodawcy okazali się niezwodnymi partnerami w trudnym czasie, również w zakresie działań charytatywnych

- mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP, koordynującego sprzedaż czasu reklamowego w ramach akcji „Reklama dzieciom”.


Telewizja Polska od 1993 roku wspiera potrzebujące dzieci. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych.

W tegorocznym gronie darczyńców, którzy wsparli akcję „Reklama dzieciom”, wykupując czas antenowy w dedykowanym bloku reklamowym, znalazły się firmy: Cinkciarz.pl Marketing, Grupa Maspex, Lidl, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie, Procter & Gamble DS Polska, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.

Jak informuje nadawca, dochód z dwudziestej ósmej akcji charytatywnej „Reklama dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej, które do akcji zakwalifikuje komisja do spraw darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana na stronie internetowej akcji (przejdź na stronę).

Dzięki „Reklamie dzieciom” w 2019 roku TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad stu organizacjom. Zebrane pieniądze przeznaczono na m.in.: wyposażenie sal rehabilitacyjnych i edukacyjnych, realizację programów terapeutycznych oraz zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej oraz organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych (dane za TVP) (więcej tutaj).
 
Wiktoria Gabor (z lewej) w kampanii promującej akcję „Reklama dzieciom”, foto: Waldemar Kompała/TVP
Wiktoria Gabor (z lewej) w kampanii promującej akcję „Reklama dzieciom”, foto: Waldemar Kompała/TVP
TVP podsumowuje 28. edycję „Reklamy dzieciom”, foto: TVP
TVP podsumowuje 28. edycję „Reklamy dzieciom”, foto: TVP


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

799 zł Więcej...

Książka - Anteny Satelitarne

Książka ANTENY SATELITARNE pod redakcją Janusza Sulisza - redaktora naczelnego...

35 zł Więcej...

Konwerter Monoblock Twin 6° Opticum LMTP-04H

Tania wersja konwertera Universal Monoblock Twin marki Opticum (6 stopni...

99 zł Więcej...