reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

TVP podsumowuje 28. edycję „Reklamy dzieciom”

dodano: 2021-01-16 13:42
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom” 1 410 000 złotych - tyle wyniósł dochód z bożonarodzeniowego bloku reklamowego wyemitowanego w piątek, 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Wilno i TVP Info). W akcji charytatywnej „Reklama dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- „Reklama dzieciom 2020” pokazała, że mimo niełatwej rzeczywistości, także pod względem ekonomicznym, nadal potrafimy i chcemy się dzielić z potrzebującymi. Wsparcie tegorocznej akcji reklamowej to doskonałe świadectwo tego, że można być razem mimo obowiązującego dystansu czy innych przeciwności losu. Cieszymy się i jesteśmy bardzo wdzięczni, że nasi reklamodawcy okazali się niezwodnymi partnerami w trudnym czasie, również w zakresie działań charytatywnych

- mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP, koordynującego sprzedaż czasu reklamowego w ramach akcji „Reklama dzieciom”.


Telewizja Polska od 1993 roku wspiera potrzebujące dzieci. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych.

W tegorocznym gronie darczyńców, którzy wsparli akcję „Reklama dzieciom”, wykupując czas antenowy w dedykowanym bloku reklamowym, znalazły się firmy: Cinkciarz.pl Marketing, Grupa Maspex, Lidl, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie, Procter & Gamble DS Polska, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.

Jak informuje nadawca, dochód z dwudziestej ósmej akcji charytatywnej „Reklama dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej, które do akcji zakwalifikuje komisja do spraw darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana na stronie internetowej akcji (przejdź na stronę).

Dzięki „Reklamie dzieciom” w 2019 roku TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad stu organizacjom. Zebrane pieniądze przeznaczono na m.in.: wyposażenie sal rehabilitacyjnych i edukacyjnych, realizację programów terapeutycznych oraz zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej oraz organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych (dane za TVP) (więcej tutaj).
 
Wiktoria Gabor (z lewej) w kampanii promującej akcję „Reklama dzieciom”, foto: Waldemar Kompała/TVP
Wiktoria Gabor (z lewej) w kampanii promującej akcję „Reklama dzieciom”, foto: Waldemar Kompała/TVP
TVP podsumowuje 28. edycję „Reklamy dzieciom”, foto: TVP
TVP podsumowuje 28. edycję „Reklamy dzieciom”, foto: TVP


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Moduł UniCam Prime

Najnowsza wersja uniwersalnego modułu dostępu UniCam Prime - następca Unicam...

499 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 110A grafit

Fuba DAA 110A to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

649 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Mini Combo UHD 4K S2X - Netflix

Nowość - Octagon SF8008 Mini Combo UHD 4K S2X -...

389 zł Więcej...
reklama