Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Must TV podkreśla najlepsze możliwości streamingu, gromadząc recenzje programów, jednocześnie tworząc bibliotekę treści dostępnych na wszystkich platformach streamingowych (na razie w Wielkiej Brytanii). Witryna umożliwia użytkownikom przechodzenie bezpośrednio do programów, tworzenie list obserwowanych i udostępnianie poglądów na platformach mediów społecznościowych.
- Ponieważ telewizja linearna zbliża się do końca, na rynku pojawia się ogromna luka i trzeba pomagać widzom w poruszaniu się po rosnącej liczbie oferowanych obecnie usług przesyłania strumieniowego. Must TV to niezbędny przewodnik po wszystkich treściach w świecie gdzie zwykłe EPG nie jest już królem - powiedział założyciel i dyrektor generalny, Richard Farmbrough, były dyrektor generalny Reef Television.
Dodatkowe funkcje mapy drogowej witryn obejmują możliwość tworzenia grup widzów, publikowania własnych recenzji i ocen, a także uzyskiwania dostępu do wysoce spersonalizowanych rekomendacji za pośrednictwem sztucznej inteligencji.
Spółka Must Ltd jest wspierana przez 5 inwestorów-aniołów, którzy planują poszukiwanie dalszych funduszy w ramach latem 2021 r.
Wyznaczono również trzech doradców zarządu: Claire Hungate, była dyrektor generalna Brave Bison i Warner Bros UK; Charlie Ponsonby CEO firmy Plandek i założyciel Simplifydigital; oraz Pippa Glucklich, były dyrektor generalny agencji Publicis Starcom i Dentsu's Amplifi UK.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.