- Esport to kierunek, w którym jako Sport.pl chcemy się rozwijać biznesowo i redakcyjnie. Pierwsze kroki w tematyce esportowej stawialiśmy jeszcze w 2019 roku, a w 2020 powiedzieliśmy sobie, że chcemy być jeszcze bardziej aktywni w tym obszarze. Efekty regularnej, systematycznej pracy są już widoczne gołym okiem. Mamy ponad 20 razy więcej odwiedzin w sekcji esportowej serwisu, jeśli porównamy początek 2020 z końcem tego samego roku. Obiecujący jest także czas, jaki nasi użytkownicy spędzają z treściami na temat esportu - już o 50 proc. dłuższy w analogicznym porównaniu
- tłumaczy Mateusz Aleksandrowicz, dyrektor Sport.pl.
- Za nami wspaniałe przedsięwzięcie, które dzięki medialnej oprawie takich portali jak sport.pl śledziło tysiące fanów. Wzrost oglądalności Polish Esport Cup z edycji na edycję potwierdza, że dobra organizacja eventu i współpraca z doświadczonymi partnerami to przepis na sukces, za który w imieniu marki Actina bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym. Szczególne podziękowania kieruję też do graczy i fanów - super, że byliście z nami. To wam zawdzięczamy pełny sukces Polish Esport Cup 2020
- dodaje Michał Miłkowski, pełnomocnik zarządu do spraw rozwoju biznesu komponentów i marki PC Actina w Action.
SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022
12 zł Więcej...Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...