- Esport to kierunek, w którym jako Sport.pl chcemy się rozwijać biznesowo i redakcyjnie. Pierwsze kroki w tematyce esportowej stawialiśmy jeszcze w 2019 roku, a w 2020 powiedzieliśmy sobie, że chcemy być jeszcze bardziej aktywni w tym obszarze. Efekty regularnej, systematycznej pracy są już widoczne gołym okiem. Mamy ponad 20 razy więcej odwiedzin w sekcji esportowej serwisu, jeśli porównamy początek 2020 z końcem tego samego roku. Obiecujący jest także czas, jaki nasi użytkownicy spędzają z treściami na temat esportu - już o 50 proc. dłuższy w analogicznym porównaniu
- tłumaczy Mateusz Aleksandrowicz, dyrektor Sport.pl.
- Za nami wspaniałe przedsięwzięcie, które dzięki medialnej oprawie takich portali jak sport.pl śledziło tysiące fanów. Wzrost oglądalności Polish Esport Cup z edycji na edycję potwierdza, że dobra organizacja eventu i współpraca z doświadczonymi partnerami to przepis na sukces, za który w imieniu marki Actina bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym. Szczególne podziękowania kieruję też do graczy i fanów - super, że byliście z nami. To wam zawdzięczamy pełny sukces Polish Esport Cup 2020
- dodaje Michał Miłkowski, pełnomocnik zarządu do spraw rozwoju biznesu komponentów i marki PC Actina w Action.
Miernik Dreamsky TSC-4K TRIO DVB-S2/T2/C2
Profesjonalny miernik Dreamsky TSC-4K TRIO do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów...
1 990 zł Więcej...Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) ULTRABOX
Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...
219 zł Więcej...