Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Esport to kierunek, w którym jako Sport.pl chcemy się rozwijać biznesowo i redakcyjnie. Pierwsze kroki w tematyce esportowej stawialiśmy jeszcze w 2019 roku, a w 2020 powiedzieliśmy sobie, że chcemy być jeszcze bardziej aktywni w tym obszarze. Efekty regularnej, systematycznej pracy są już widoczne gołym okiem. Mamy ponad 20 razy więcej odwiedzin w sekcji esportowej serwisu, jeśli porównamy początek 2020 z końcem tego samego roku. Obiecujący jest także czas, jaki nasi użytkownicy spędzają z treściami na temat esportu - już o 50 proc. dłuższy w analogicznym porównaniu
- tłumaczy Mateusz Aleksandrowicz, dyrektor Sport.pl.
Jak czytamy w komunikacie, dział esportowy, dostępny pod adresem e.sport.pl, jest częścią serwisu sport.pl. Czytelnicy znajdą w nim treści poświęcone wirtualnym rozgrywkom, w tym publikowane codziennie informacje, wywiady i analizy dotyczące gier, takich jak: „FIFA”
(więcej tutaj), „Counter-Strike”
(więcej tutaj), „Call of Duty”
(więcej tutaj), „League of Legends”
(więcej tutaj) czy z kategorii simracing. Polish Esport Cup 2020 był uzupełnieniem tej oferty. Sport.pl jako pierwszy serwis internetowy w Polsce zaangażował się w organizację wydarzenia dla fanów rozgrywek elektronicznych.
W zeszłym roku odbyły się dwie edycje turnieju - wiosenna i jesienna.
W tej pierwszej ponad 7 tys. graczy - amatorów i półprofesjonalistów - sprawdziło swoje umiejętności w grach „Counter-Strike: Global Offensive” oraz w produkcji amerykańskiego studia Riot Games - „Valorant”
(więcej tutaj). Fani sportów elektronicznych w trakcie turnieju obejrzeli ponad 120 transmisji rozgrywek, które łącznie potrwały ponad 300 godzin.
Natomiast w jesiennej edycji Polish Esport Cup 2020 uczestnicy brali udział w trzech dwunastodniowych sesjach, z których powstała ponad setka transmisji o łącznej długości ponad 300 godzin. Jesienią gracze sprawdzali swoje umiejętności w trzech grach - dwóch z wiosennej edycji, do której dołączyła produkcja „Assetto Corsa”
(więcej tutaj).
- Za nami wspaniałe przedsięwzięcie, które dzięki medialnej oprawie takich portali jak sport.pl śledziło tysiące fanów. Wzrost oglądalności Polish Esport Cup z edycji na edycję potwierdza, że dobra organizacja eventu i współpraca z doświadczonymi partnerami to przepis na sukces, za który w imieniu marki Actina bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym. Szczególne podziękowania kieruję też do graczy i fanów - super, że byliście z nami. To wam zawdzięczamy pełny sukces Polish Esport Cup 2020
- dodaje Michał Miłkowski, pełnomocnik zarządu do spraw rozwoju biznesu komponentów i marki PC Actina w Action.
Partnerami Polish Esport Cup 2020 były marki: AMD, MSI, Western Digital, Creative i Dell. Sport.pl oraz gram.pl wspierali wydarzenie medialnie, a platforma Twitch.tv zapewniła transmisje wszystkich meczów rozegranych w ramach turnieju (dane za Agorą)
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.