reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
Zobacz sport w tv na dzień: 2021-10-22 - 2021-10-23

Sport.pl podsumował Polish Esport Cup 2020

dodano: 2021-01-25 04:25
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Sport.pl Polish Esport Cup 2020 Ponad 181 tys. unikalnych użytkowników, którzy wykonali ponad 286 mln interakcji, a także 1,3 mln emisji materiałów z rozgrywek. W ten sposób sport.pl (Agora) podsumował swoje działania w ramach Polish Esport Cup 2020. Zawody organizowane są w ramach współpracy serwisu, organizacji esportowej PACT, marek Actina i sferis.pl.

Sport.pl Polish Esport Cup 2020


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Esport to kierunek, w którym jako Sport.pl chcemy się rozwijać biznesowo i redakcyjnie. Pierwsze kroki w tematyce esportowej stawialiśmy jeszcze w 2019 roku, a w 2020 powiedzieliśmy sobie, że chcemy być jeszcze bardziej aktywni w tym obszarze. Efekty regularnej, systematycznej pracy są już widoczne gołym okiem. Mamy ponad 20 razy więcej odwiedzin w sekcji esportowej serwisu, jeśli porównamy początek 2020 z końcem tego samego roku. Obiecujący jest także czas, jaki nasi użytkownicy spędzają z treściami na temat esportu - już o 50 proc. dłuższy w analogicznym porównaniu

- tłumaczy Mateusz Aleksandrowicz, dyrektor Sport.pl.


Jak czytamy w komunikacie, dział esportowy, dostępny pod adresem e.sport.pl, jest częścią serwisu sport.pl. Czytelnicy znajdą w nim treści poświęcone wirtualnym rozgrywkom, w tym publikowane codziennie informacje, wywiady i analizy dotyczące gier, takich jak: „FIFA” (więcej tutaj), „Counter-Strike” (więcej tutaj), „Call of Duty” (więcej tutaj), „League of Legends” (więcej tutaj) czy z kategorii simracing. Polish Esport Cup 2020 był uzupełnieniem tej oferty. Sport.pl jako pierwszy serwis internetowy w Polsce zaangażował się w organizację wydarzenia dla fanów rozgrywek elektronicznych. W zeszłym roku odbyły się dwie edycje turnieju - wiosenna i jesienna.  

W tej pierwszej ponad 7 tys. graczy - amatorów i półprofesjonalistów - sprawdziło swoje umiejętności w grach „Counter-Strike: Global Offensive” oraz w produkcji amerykańskiego studia Riot Games - „Valorant” (więcej tutaj). Fani sportów elektronicznych w trakcie turnieju obejrzeli ponad 120 transmisji rozgrywek, które łącznie potrwały ponad 300 godzin. 

Natomiast w jesiennej edycji Polish Esport Cup 2020 uczestnicy brali udział w trzech dwunastodniowych sesjach, z których powstała ponad setka transmisji o łącznej długości ponad 300 godzin. Jesienią gracze sprawdzali swoje umiejętności w trzech grach - dwóch z wiosennej edycji, do której dołączyła produkcja „Assetto Corsa” (więcej tutaj)

- Za nami wspaniałe przedsięwzięcie, które dzięki medialnej oprawie takich portali jak sport.pl śledziło tysiące fanów. Wzrost oglądalności Polish Esport Cup z edycji na edycję potwierdza, że dobra organizacja eventu i współpraca z doświadczonymi partnerami to przepis na sukces, za który w imieniu marki Actina bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym. Szczególne podziękowania kieruję też do graczy i fanów - super, że byliście z nami. To wam zawdzięczamy pełny sukces Polish Esport Cup 2020

- dodaje Michał Miłkowski, pełnomocnik zarządu do spraw rozwoju biznesu komponentów i marki PC Actina w Action.


Partnerami Polish Esport Cup 2020 były marki: AMD, MSI, Western Digital, Creative i Dell. Sport.pl oraz gram.pl wspierali wydarzenie medialnie, a platforma Twitch.tv zapewniła transmisje wszystkich meczów rozegranych w ramach turnieju (dane za Agorą) (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Esport


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 259 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

419 zł Więcej...

Kabel HDMI biały płaski 2.1 8K UHD 3,0m

Płaski, biały kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1...

79 zł Więcej...