- Esport to kierunek, w którym jako Sport.pl chcemy się rozwijać biznesowo i redakcyjnie. Pierwsze kroki w tematyce esportowej stawialiśmy jeszcze w 2019 roku, a w 2020 powiedzieliśmy sobie, że chcemy być jeszcze bardziej aktywni w tym obszarze. Efekty regularnej, systematycznej pracy są już widoczne gołym okiem. Mamy ponad 20 razy więcej odwiedzin w sekcji esportowej serwisu, jeśli porównamy początek 2020 z końcem tego samego roku. Obiecujący jest także czas, jaki nasi użytkownicy spędzają z treściami na temat esportu - już o 50 proc. dłuższy w analogicznym porównaniu
- tłumaczy Mateusz Aleksandrowicz, dyrektor Sport.pl.
- Za nami wspaniałe przedsięwzięcie, które dzięki medialnej oprawie takich portali jak sport.pl śledziło tysiące fanów. Wzrost oglądalności Polish Esport Cup z edycji na edycję potwierdza, że dobra organizacja eventu i współpraca z doświadczonymi partnerami to przepis na sukces, za który w imieniu marki Actina bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym. Szczególne podziękowania kieruję też do graczy i fanów - super, że byliście z nami. To wam zawdzięczamy pełny sukces Polish Esport Cup 2020
- dodaje Michał Miłkowski, pełnomocnik zarządu do spraw rozwoju biznesu komponentów i marki PC Actina w Action.
Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini
Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...
99 zł Więcej...Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...