Polsat Talenty swoją działalność będzie rozwijać między innymi dzięki współpracy z Telewizją Polsat (nadawcą ponad 30 kanałów telewizyjnych), telewizją internetową Ipla, Interią czy Biurem Reklamy Polsat Media. Wśród najważniejszych partnerów Grupy są również Stowarzyszenie Program Czysta Polska i Fundacja Polsat.– Chcemy rozwijać nasze relacje z obecnymi czy przyszłymi gwiazdami i wykorzystywać do tego potencjał całej naszej Grupy. Celem jest zbudowanie modelu, w którym nasza współpraca będzie długofalowa i maksymalnie szeroka i nie będzie ograniczona do obecności artysty czy prezentera wyłącznie w danym programie – mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.
– Za każdą gwiazdą stoi zespół profesjonalistów, którzy kształtują jej medialny wizerunek, opracowują i realizują strategię marketingową, zabiegają o kontrakty reklamowe. W Polsat Talenty wykorzystując potencjał Grupy, będziemy mogli zaoferować gwiazdom – czy to obecnym czy przyszłym – jeszcze więcej możliwości współpracy – wyjaśnia Katarzyna Wajda.
Wśród najważniejszych zadań spółki Polsat Talenty znajdzie się m.in. zarządzanie budżetem niezbędnym do realizacji strategii dla osób już współpracujących z Telewizją Polsat. Kolejny kluczowy cel to poszukiwanie i pozyskiwanie nowych talentów.– Przygotowywane przez nas strategie będą dotyczyły zarówno obecności gwiazd w ponad 30 kanałach Telewizji Polsat, jak również ich szeroko rozumianej działalności medialnej – dodaje Janusz Sabaj.