Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jego maksymalne obciążenie trakcyjne na prostym torze przekracza 5000 ton. Lokomotywa wykorzystuje połączenie systemu ogniw wodorowych i akumulatora litowego o dużej mocy. W porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi i elektrycznymi, lokomotywy hybrydowe napędzane wodorem są nie tylko bezpieczniejsze i bardziej przyjazne dla środowiska, ale także cichsze, tańsze i łatwiejsze w utrzymaniu.
Modułowa konstrukcja lokomotywy zapewnia elastyczność wykorzystania różnych poziomów mocy i trybów mocy w celu spełnienia wymagań klientów w wielu zastosowaniach, takie jak operowanie w tunelach i kopalniach. Założona w 1954 r. CRRC Datong Co., Ltd. jest główną spółką zależną CRRC, która koncentruje się głównie na badaniach, produkcji i konserwacji lokomotyw i taboru kolejowego dla transportu kolejowego.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.