Jak poinformował operator Netii (grupa Cyfrowy Polsat), w ramach oferty zaawansowanych rozwiązań ICT z linii NetiaNext powstała rodzina rozwiązań cyfrowego miejsca pracy - Netia Digital Workplace. To zestaw narzędzi, które ułatwiają i przyspieszają pracę z dokumentami od edycji po e-podpisywanie, a także usprawniają komunikację i dostęp do wiedzy wewnątrz organizacji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Presja czasu, żmudne wypełnianie dokumentów, to codzienność wielu pracowników umysłowych. A wcale tak być nie musi. Część czynności, np. uzupełnianie pozycji w szablonie dokumentu, może za nas zrobić robot. Później wystarczy taki dokument udostępnić na platformie, żeby cyfrowo go parafować. Zyskamy nie tylko większą satysfakcję z pracy, ale też czas, który wykorzystamy na zadania wymagające kreatywności. Korzystając zaś z nowoczesnego intranetu nie tylko szybko znajdziemy potrzebne informacje, ale też wygodnie zgłosimy np. swój pomysł rozwojowy
- powiedział Maciej Maciejewski, starszy kierownik produktów ICT w Netii.
Na Netia Digital Workplace składają się trzy usługi, świadczone w modelu SaaS (Software as a Service): Netia Automation, Netia Intranet oraz Netia e-Podpis (Autenti). Są one efektem współpracy z polskimi firmami technologicznymi (więcej tutaj).
Netia Automation - jak czytamy w komunikacie, zapewnia przyjazne w użyciu roboty softwareowe klasy RPA (Robotic Process Automation). Pozwalają one automatyzować powtarzalne, monotonne dla pracowników czynności. Odciążeni w najbardziej żmudnych czynnościach pracownicy mogą natomiast skoncentrować się na bardziej złożonych, twórczych działaniach. Autorzy rozwiązania bardzo duży nacisk położyli na łatwość obsługi i samodzielne „programowanie” robotów przez poszczególnych pracowników. Dodatkowo, zaproponowany przez Netię, wyjątkowy na rynku, sposób naliczania opłat - za wykonane czynności, a nie liczbę stanowisk - czyni roboty dostępnymi dla wszystkich zainteresowanych.
Netia Intranet - jak czytamy w komunikacie, to natomiast innowacyjna platforma intranetowa, która usprawnia komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększa poziom zaangażowania pracowników w organizacjach każdej wielkości. Pozwala prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację, oraz mierzyć jej efekty przy pomocy gotowych i łatwych w użyciu narzędzi, które nie wymagają technicznej wiedzy i długiego procesu wdrożenia.
Netia e-Podpis (Autenti) - jak czytamy w komunikacie, upraszcza i skraca do niezbędnego minimum proces podpisywania dokumentów oraz obniża koszty związane z ich przygotowaniem i przesyłaniem tradycyjnymi metodami. Dokumenty podpisane z wykorzystaniem platformy Autenti spełniają kryteria oświadczenia woli w formie dokumentowej w rozumieniu artykułu 77(2) „Kodeksu cywilnego” i rozporządzenia „eIDAS”, są zatem prawnie wiążące w polskim i europejskim obrocie gospodarczym.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.