Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jednocześnie media zaangażowane w akcję przepraszają użytkowników/czytelników/widzów/internautów oraz partnerów handlowych, dziękują za zrozumienie i wsparcie oraz zachęcają do przeczytania
listu otwartego na swoich stronach internetowych.
Akcja
„Media bez wyboru”, która ma potrwać maksymalnie 24 godziny, dotyczy takich nadawców telewizyjnych, jak: CANAL+, Eleven Sports Network, Grupa ZPR Media, Kino Polska TV, Telewizja Polsat, Telewizja Puls, TVN i innych. Plansze nadawane są na części z anten tych nadawców. Nie dotyczy to np. Puls 2, CANAL+ Sport, Planete+ czy Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4.
- Propozycja rządu narzuca na niezależne media działające na polskim rynku dodatkowe obciążenia. Jest to głęboko niepokojące dla branży, ale przede wszystkim dla polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internauty. Uderzy także w polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport oraz media. Akcja „Media bez wyboru” stanowi symboliczną wizję: polscy widzowie mogą zostać pozbawieni wyboru i różnorodności mediów, do których są przyzwyczajeni - czytamy w oświadczeniu TVN Grupy Discovery.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.