Wśród nowych funkcjonalności BeActive TV wyróżnić można dodawanie wybranych materiałów do ulubionych oraz opcję continue watching, pozwalającą na oglądanie treningu od miejsca, w którym został on poprzednio zatrzymany. Dodatkowo nowością jest zaawansowana wyszukiwarka, oraz możliwość promocji treści za pomocą dedykowanych list oraz banerów graficznych i wideo. Serwis posiada także zaawansowany mechanizm rekomendacji, który w przypadku BeActive TV będzie ściśle związany z wynikami formularza wypełnianego przez użytkownika.- BeActive TV to pierwsza w Polsce platforma typu fitness on demand. Od momentu startu w 2017 roku nieustannie się rozwija, a liczba użytkowników korzystających z treningów online rośnie z miesiąca na miesiąc. Jako pionierzy, chcieliśmy stworzyć platformę, która da naszym użytkownikom jeszcze więcej możliwości. Słuchamy ich sugestii i potrzeb, a nowa odsłona BeActive TV jest na nie odpowiedzią
- mówi Lefteris Kavoukis, CEO BeBio, do której należy BeActive TV.
- BeActive TV to coś więcej niż platforma treningowa umożliwiająca ćwiczenia online podczas wyzwań, treningów oraz cyklicznych live’ów, prowadzonych przez naszych trenerów. To także źródło motywacji i baza edukacyjna. Pandemia i lockdown sprawiły, że wiele osób ma styczność z ćwiczeniami fitness po raz pierwszy właśnie w formie online. Co więcej pandemia sprawiła, że aktywność fizyczna i medytacja stały się niezastąpionymi narzędziami do walki ze stresem i niepewnością. Wiemy, jak ważne dla zdrowia oraz osiągnięcia wymarzonych efektów jest poprawne wykonywanie ćwiczeń, dlatego stworzyliśmy nową sekcję edukacyjną „Do It Right”. Zebrane tam materiały pokazują, w jaki sposób prawidłowo wykonywać poszczególne ćwiczenia - dodaje Kavoukis.
Nowa platforma BeActive TV wraz ze wszystkimi nowymi funkcjonalnościami jest dostępna od 11 lutego dla użytkowników poprzez stronę internetową, aplikacje mobilne na systemy iOS i Android oraz na Android TV.- Nowa aplikacja BeActive TV dostarcza użytkownikom wrażenia, dzięki którym korzystanie z serwisu będzie dla nich jeszcze bardziej intuicyjne. Funkcjonalnością wartą uwagi jest system rekomendacji, który dopasowuje treści do użytkownika na podstawie wypełnionego formularza. Zależnie od wieku, płci czy celu, który użytkownik chce osiągnąć, serwis odpowiednio dostosuje wyzwania i treningi do konkretnego profilu
- mówi Krzysztof Bartkowski, CEO w firmie Insys Video Technologies.
- Nowe BeActive TV jest odzwierciedleniem tego, w czym się specjalizujemy. Klient zaufał nam i wybrał naszą firmę nie tylko jako dostawcę technologii, ale także partnera odpowiedzialnego za rozwój, utrzymanie i wsparcie nowej aplikacji. Wszystko to dzięki naszemu kompleksowemu rozwiązaniu Insys Sport, idealnie spełniającego potrzeby właścicieli sportowych oraz treningowych treści wideo.