Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Baza abonencka Trikolor wzrosła do 12,257 mln. Wzrost wynika ze zwiększonego zainteresowania widzów największym pakietem kanałów w jakości Ultra HD (4K) oraz wyłączną zawartością. Liczba klientów Trikolor UHD podwoiła się w ciągu roku – do 250 tys. Baza klientów HD na koniec ubiegłego roku wzrosła do 10,3 mln gospodarstw domowych.
W ciągu ostatniego roku wzrosła również liczba kanałów w platformie satelitarnej – z 268 do 283. Wśród nich 59 nadaje w jakości HD, a 10 – w jakości UHD. Ponadto pojawiło się więcej kanałów produkcji własnej –
Hit,
Nasz kinopokaz,
Blokbaster,
Nasze mużskoje,
Pro lubow i
Kamedi.
Jednocześnie wzrósł udział oglądalności kanałów własnych – na satelicie przekroczył 12% ogólnej oglądalności telewizji, a w Internecie – 30%. Zwiększyła się również liczba podłączeń do Internetu drogą satelitarną o 2,5 razy.
W 2020 roku Trikolor kontynuował aktywny rozwój własnego ekosystemu. Świadczymy liniowe i nieliniowe usługi telewizyjne dla ponad 12 mln klientów, oferujemy rozwiązania w zakresie kontroli inteligentnego domu, ochrony zdrowia i mienia oraz poszerzamy geografię Internetu satelitarnego. Wprowadzamy nowe formaty wideo Bolszoj efir, projekty edukacyjne oraz własne treści do kina internetowego. Jakość wideo jest dla nas priorytetem – rośnie udział widzów treści HD i Ultra HD. Jako jedyni zapewniamy taki zestaw unikalnych usług w większości regionów Rosji, a w przyszłości będziemy nadal poszerzać listę korzyści dla klienta
- powiedział zastępca dyrektora generalnego ds. strategii i rozwoju Trikolor, Andriej Niestierow.
Trikolor to główny operator płatnej telewizji w Rosji, działający w segmentach DTH i OTT. Jego platforma satelitarna jest dystrybuowana dla europejskiej części Rosji z pozycji orbitalnej
36°E i dla Syberii z
56°E.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.