reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Player rezygnuje z modelu AVOD - koniec bezpłatnych treści [akt.]

dodano: 2021-02-15 13:07 | aktualizacja: 2021-02-16 13:47
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVN Media/satkurier.pl

Player orginal logo TVN media 360px.jpg TVN Grupa Discovery poinformowała, że 16 lutego br. wykona kolejny krok w realizacji swojej strategii odnośnie usługi Player - od tego dnia warunkiem skorzystania z serwisu będzie decyzja o subskrypcji w jednym z dwóch modeli: bez reklam lub - przy wyborze niższej opłaty - z reklamami towarzyszącymi oglądanym treściom. Oznacza to koniec oglądania wybranych treści całkiem bez opłat.

Player


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dziś platforma Player działa w dwóch modelach biznesowych - AVOD i SVOD. W pierwszym przypadku oznacza to, że treści VOD można oglądać za darmo, po zalogowaniu, ale z reklamami. Natomiast w drugim - że można oglądać treści bez reklam, ale po uiszczeniu odpowiednej opłaty subskrypcyjnej. Na podobnej zasadzie działa usługa TVP VOD, która w ramach płatnej Strefy ABO (bezpłatnej w ramach abonamentu RTV) udostępnia dodatkowe treści, ale ma też bogaty katalog treści darmowych, z reklamami.

Na razie TVN Grupa Discovery nie podała, ile będą wynosiły opłaty za tańszy pakiet z reklamami i za droższy bez reklam, ale tego dowiemy się już jutro, kiedy zmiany wejdą w życie.
 

- Szeroki dostęp do treści wysokiej jakości oraz ciągłe ulepszanie doświadczeń użytkowników są kluczowe w walce o uwagę widza w świecie cyfrowym. Wartości te od dawna przyświecają nam rozwijając ofertę player.pl. Przyjęta strategia przynosi wymierne efekty – produkcje oryginalne, takie jak „Chyłka”, „Żywioły Saszy”, „Nieobecni”, skutecznie stają w szranki z najlepszymi produkcjami. 16 lutego 2021 r. wykonamy kolejny krok w realizacji naszej strategii. Warunkiem będzie decyzja o subskrypcji w jednym z 2 modeli: bez reklam lub, przy wyborze niższej opłaty, z reklamami towarzyszącymi oglądanym treściom - czytamy w komunikacie TVN Media do klientów.

Jak zapowiada TVN Grupa Discovery, Player znacząco rozbuduje swoją ofertę. Użytkownicy uzyskają dostęp do unikalnych na rynku treści platformy discovery+. Pojawią się nowe, premierowe propozycje, w tym duża liczba tzw. „player originals”, czyli treści przygotowanych specjalnie dla platformy. Rozbudowane zostaną również treści reality, cieszące się dużą popularnością wśród młodszych odbiorców.

Aktualizacja:
Player (z reklamami) kosztuje 8 zł za 30 dni (pierwsze 30 dni w cenie 4 zł).
Player (bez reklam) - 15 zł za 30 dni (pierwsze 30 dni - 7,50 zł).
Player + kanały TV - 30 zł za 30 dni (pierwsze 30 dni - 15 zł).

Ponadto dostępne są pakiety:
Player + CANAL+ w cenie 45 zł za 30 dni.
HBO - 25 zł za 30 dni.
Eleven Sports - 15 zł za 30 dni.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,5m w wersji v2.1 dla...

79 zł Więcej...

Mini PC Android Di-Way AND-4x4 z tunerem 4K DVB-T2 H.265

DI-WAY AND-4X4 DVB-T2 H.265 to urządzenie multimedialne 4K na Androidzie...

349 zł Więcej...

Nagrywarka 4K UHD Velocap X Pro

Nagrywarka HDMI  - materiału wideo wysokiej rozdzielczości na zewnętrzne nośniki...

1 090 zł Więcej...