Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Umowa zawarta między
sport.pl a
Anonymo Esports zakłada współpracę w zakresie tworzenia unikalnych treści na temat esportu. Obie strony będą się też wspierać w działaniach w mediach społeesportowy
cznościowych.
- Cieszymy się, że udało nam się porozumieć z Anonymo Esports, która jest jedną z bardziej obiecujących organizacji w Polsce - mówi Patryk Stec, szef esportu w sport.pl. - Od kilku miesięcy nasze działania w obszarze esportu są bardzo intensywne, a podjęty przez nas właśnie krok stanowi tego najlepsze potwierdzenie. Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli pisać o sukcesach Anonymo na międzynarodowej scenie - dodaje.
Anonymo Esports to nowa organizacja na scenie esportowej.
- W szybkim tempie podbiła jednak serca wielu fanów, między innymi za sprawą składu „Counter Strike: Global Offensive”, w którym znaleźli się topowi polscy gracze tacy, jak Janusz Pogorzelski „Snax” - mistrz świata i były reprezentant Virtus.pro - czytamy w komunikacie. W organizacji, założonej przez Mateusza Kowalczyka „Sówkę”, znajduje się także skład Teamfight Tactics, który zagra w pierwszym sezonie Ultraligii Teamfight Tactics
(więcej tutaj). Anonymo Esports podpisało również umowy z influencerami, którzy będą reprezentować organizację w trakcie transmisji na platformach streamingowych
(więcej tutaj).
- Jeszcze niedawno światy mediów i esportu nie przeplatały się - mówi Mateusz Kowalczyk „Sówek”, CEO Anonymo Esports. - Z czasem dostrzegliśmy jednak możliwość synergii i wszystkie wspólne mianowniki. Między innymi jest to rywalizacja. A my w Anonymo uwielbiamy rywalizować. Uwielbiamy także pisać i opowiadać historię, która zelektryzuje jak najwięcej osób. Nie mogliśmy znaleźć do tego lepszego partnera niż sport.pl - dodaje.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.